خبرنگاران گالری گردی معاون هنری وزارت فرهنگ

به گزارش کنفرانس هکا، تهران- خبرنگاران- معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گالری گردی عصر جمعه (24 خرداد) از سه نمایشگاه دیدن کرد.

خبرنگاران گالری گردی معاون هنری وزارت فرهنگ

به گزارش روز شنبه روابط عمومی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نمایشگاه خانه خوبان با آثار هنرمندان هنرهای تجسمی، به نفع آسیب دیدگان سیل کشور با حضور سیدمجتبی حسینی، معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، هادی مظفری مدیر کل هنرهای تجسمی، سعید اوحدی، رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و جمعی از هنرمندان عصر جمعه (24 خرداد) در گالری پردیس ملت افتتاح شد. این نمایشگاه تا 31 خرداد از ساعت 11 تا 20 میزبان هنردوستان است؛ برای برگزاری این نمایشگاه پس از انتشار فراخوان بیش از 200 اثر دریافت که 128 اثر فاخر از 87 هنرمند انتخاب شد.

آثار هنرمندان مختلفی همچون کامبیز درمبخش، فخرالدین فخرالدینی، حسین محجوبی، یدالله کابلی خوانساری، کوروش شیشه گران، طاهر شیخ الحکمایی، جواد بختیاری، عین الدین صادق زاده، معصومه مظفری و دیگر هنرمندان در نمایشگاه خانه خوبان به نمایش درآمده است.

سیدمجتبی حسینی و هادی مظفری همجنین در برنامه گالری گردی عصر جمعه از نمایشگاه آثار فرح اصولی که همزمان با رونمایی کتاب جاری در زمان (گفت و گوی فرح اصولی و بهرنگ صمدزادگان)، در گالری پروژه های 009821 افتتاح شد؛ بازدید کرد. این نمایشگاه از 26 خرداد تا 11 تیر از ساعت 16 تا 20 برپاست.

معاون امور هنری و مدیر کل هنرهای تجسمی در سومین بازدید خود از نمایشگاه آوای خط مروری بر آثار نقاشی خط معاصر ایران در گالری ایده دیدن کرد. این نمایشگاه تا 6 تیر از ساعت 16 تا 20 میزبان علاقمندان است.

euroro.ir: اروپا: سفر به مهد فناوری و میراث دار تمدن باستانی روم و یونان

منبع: ایرنا
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 3701

به "خبرنگاران گالری گردی معاون هنری وزارت فرهنگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران گالری گردی معاون هنری وزارت فرهنگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید