خبرنگاران کرونا، مسافران ناوگان عمومی ایلام را 60 درصد کاهش داد

به گزارش کنفرانس هکا، ایلام- خبرنگاران- مدیرکل راهداری و حمل و نقل ایلام گفت: با شیوع بیماری کرونا، مسافرت با ناوگان عمومی استان اعم از اتوبوسی، مینی بوسی و سواری کرایه 60 درصد کاهش یافته است.

خبرنگاران کرونا، مسافران ناوگان عمومی ایلام را 60 درصد کاهش داد

به گزارش روابط عمومی اداره حمل و نقل و پایانه های ایلام، نورالله دلخواه روز چهارشنبه گفت: با انتشار ویروس کرونا طی این مدت تعداد سفرها نیز در استان ایلام 40 درصد کاهش پیدا کرده است.

وی تاکید کرد: از اول اسفندماه تا به امروز 38 هزار و 844 مسافر در قالب بیش از هفت هزار سفر با ناوگان عمومی در داخل استان جابه جا شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام یادآور شد: تمام ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای زیر پوشش شرکت های مسافربری این استان در پایانه های حمل و نقل عمومی مسافر ملزم شده اند که قبل از حرکت به مقاصد مورد نظر، ضدعفونی شوند.

دلخواه ادامه داد: این اقدام با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و با ضدعفونی سطوح قابل دسترس تمام وسایل حمل و نقل عمومی مسافر جاده ای استان انجام می شود.

وی افزود: همچنین تمام مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی نیز با جدیت ضدعفونی شده و پرسنل آنها آموزش های لازم را برای مقابله با ویروس فراگرفته اند.

ویروس کرونا که رسما کووید - 19 نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تا کنون به بیش از 50 کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا شرایط فوق العاده اعلام کند.

این ویروس در ایران 291 و استان ایلام نیز تا به امروز چهار قربانی گرفته است.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: ایرنا
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 9161

به "خبرنگاران کرونا، مسافران ناوگان عمومی ایلام را 60 درصد کاهش داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کرونا، مسافران ناوگان عمومی ایلام را 60 درصد کاهش داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید