خبرنگاران مقطع دکتری دانشگاه خوارزمی اجازه فعالیت کارگاهی را کسب کرد

به گزارش کنفرانس هکا، تهران- خبرنگاران- دانشگاه خوارزمی طبق دستورالعمل حضور دانشجویان مقطع دکتری در دانشگاه را صادر کرد تا آنها با رعایت اصول بهداشتی و حفظ سلامت، برنامه های پژوهش و فناوری خود را در آزمایشگاه های تحقیقاتی و کارگاه ها ادامه دهند.

خبرنگاران مقطع دکتری دانشگاه خوارزمی اجازه فعالیت کارگاهی را کسب کرد

دانشگاه خوارزمی امروز پنجشنبه گفت که فعالیتهای پژوهشی تیم های تحقیقاتی دانشگاه شامل پروژه های دکتری که موضوع رساله آنها به تصویب رسیده و برای پیشرفت و ادامه کار احتیاج به امکانات و تجهیزات آزمایشگاهی، کارگاهی و سخت افزارهای کامپیوتری دارند، شامل این دستورالعمل می شوند و نظارت بر حسن انجام آن بر عهده هیات رئیسه دانشکده است.

طبق این دستورعمل موارد لازم نیز در نطر گرفته شده است که به این توضیح است:

1 .درخواست دانشجو: برای ورود به دانشگاه به منظور انجام بخش تجربی پروژه، دانشجو درخواست خود را بصورت کتبی به همراه تایید استاد راهنما به دانشکده تحویل میدهد. روسای دانشکده ها نیز فهرست دانشجویان متقاضی را به حراست دانشگاه اعلام می نمایند.

2 .دانشجویان دکتری: دانشجویان دکترای مذکور (دارای پروپوزال مصوب) صرفنظر از ماهیت رساله(تجربی یا نظری) با رعایت پروتکل های بهداشتی تحت نظارت استاد راهنما و دانشکده می توانند در دانشگاه حضور یابند.

3 .ارایه گواهی سلامت: دانشجویان برای استقرار در آزمایشگاه احتیاج به تایید و اخذ گواهی سلامت از طرف مرکز بهداشت دانشگاه در تهران (واقع در طبقه همکف ساختمان سمیه) و در کرج (واقع در ساختمان مرکزی) هستند. همچنین رونوشت این گواهی بایستی به حراست و مسوولین دانشکده ارایه گردد.

4 .اسکان و امور رفاهی: دانشگاه تا زمان صدور مجوز از طرف ستاد ملی مبارزه با کرونا قادر به ارایه خوابگاه و دیگرامور رفاهی مانند استفاده از غذاخوری به دانشجویان نیست.

5 .نظارت: نظارت بر آزمایشگاه و یا کارگاه مورد استفاده دانشجو توسط استاد راهنما و معاون پژوهشی دانشکده است. در آزمایشگاه های مشترک تحقیقاتی حضور مستمر کارشناس برای نظارت ضروریست. استفاده مستمر دانشجو ازماسک و دستکش و رعایت دقیق نکات بهداشتی در محل های استقرار لازم است.

6 .تراکم انسانی: تعداد دانشجویان فعال در هر آزمایشگاه به صورت هم زمان با در نظر دریافت پروتکل بهداشتی و برنامه زمانبندی آزمایشگاه تنظیم می گردد.

7 .مدیریت امور عمومی: آزمایشگاه ها و مکانهایی که قرار است دانشجویان در آن مستقر شوند با درخواست دانشکده بایستی توسط نیروهای امور عمومی بصورت مداوم ضدعفونی شوند. فهرست این مکانها توسط هر دانشکده به این مدیریت ارسال می گردد.

8 .ستاد کرونای دانشگاه: لوازم ضروری بهداشتی (همچون ماسک و دستکش و ...) بایستی از طرف ستاد کرونای دانشگاه با حمایت معاونت پشتیانی دانشگاه در اختیار دانشکده ها قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگاران، پیش از این علی اکبرحق دوست معاون آموزشی وزیر بهداشت و رییس کمیته اپیدمیولوژی ستادملی مدیریت و مقابله با کرونا درباره زمان بازگشایی احتمالی دانشگاه ها گفته بود که اگر شرایط اپیدمی کرونا با همین منوال پیش برود و روز به روز فرایند آن کاهنده باشد، احتمالا بعد از ماه مبارک رمضان ستاد ملی مبارزه با کرونا اجازه بازگشایی دانشگاه را می دهد.

مجله عکسها: مجله تفریحی و سرگرمی عکسها

منبع: ایرنا
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 10536

به "خبرنگاران مقطع دکتری دانشگاه خوارزمی اجازه فعالیت کارگاهی را کسب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مقطع دکتری دانشگاه خوارزمی اجازه فعالیت کارگاهی را کسب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید