خبرنگاران بیرانوند: پرسپولیس قهرمانی چهارم را می خواهد

به گزارش کنفرانس هکا، تهران- خبرنگاران- دروازه بان پرسپولیس گفت: پرسپولیس در سه فصل گذشته به مقام قهرمانی رسیده و به دنبال این است که با جمع آوری امتیازات لازم برای چهارمین سال پیاپی قهرمان ایران گردد.

خبرنگاران بیرانوند: پرسپولیس قهرمانی چهارم را می خواهد

علی رضا بیرانوند روز چهارشنبه گفت: با فراموش کردن بازی سپاهان به فکر بازی با شهر خودرو هستیم تا بتوانیم به نتیجه مطلوب برسیم.

وی اضافه نمود: اتفاقات بازی با سپاهان باید در کمیته انضباطی و فدراسیون فوتبال مورد آنالیز قرار بگیرد و به نظرم آنها یک تصمیم سخت پیش رو خواهند داشت.

دروازه بان پرسپولیس اعلام کرد: پرسپولیس در سه فصل گذشته به مقام قهرمانی رسیده و به دنبال این است که با جمع آوری امتیازات لازم برای چهارمین سال پیاپی قهرمان ایران گردد.

بیرانوند توضیح داد: همه تیم ها با انگیزه زیادی روبروی پرسپولیس در زمین حاضر می شوند و شهر خودرو نیز از این قاعده مستثنی نیست.

وی تاکید نمود: با کوشش کادر فنی و بازیکنان فقط و فقط به دنبال پیروزی و سه امتیاز بازی با شهر خودرو هستیم و به چیز دیگری فکر نمی کنیم.

سنگربان پرسپولیس در سرانجام گفت: در اصفهان به خاطر گسترش ویروس کرونا مردم عزیزمان نتوانستند به استادیوم بیایند و بازی که قرار بود بدون تماشاگر برگزار گردد، به دلایلی لغو شد و موضوع برگزاری دیدارها پشت درهای بسته، قرار است تا 10 روز آینده ادامه داشته باشد. به طور حتم در این شرایط ما خودمان می توانیم به خودمان یاری کنیم و بهترین اتفاق این است که تدابیر پیشگیرانه را رعایت کنیم. بعد بازی با سپاهان و هنگامی که وارد فرودگاه شدیم، همسرم از من خواست یکسری لوازم ضدعفونی خریداری کنم و جالب بود که به من عضو تیم ملی هستم و حتی یک ماسک در اختیار من قرار ندادند تا برای خانواده ام ببرم. به نظرم باید خودمان مراقب خودمان باشیم و این اتفاق سختی است که امیدوارم هرچه زودتر از بین برود و مردم عزیزمان با آرامش زندگی نمایند.

رپورتاژ آگهی: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

منبع: ایرنا
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 8811

به "خبرنگاران بیرانوند: پرسپولیس قهرمانی چهارم را می خواهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بیرانوند: پرسپولیس قهرمانی چهارم را می خواهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید