خبرنگاران احتمال تعطیلی اماکن ورزشی استان تهران تا 2 ماه دیگر

به گزارش کنفرانس هکا، تهران-خبرنگاران- مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران ضمن تاکید بر نظافت شخصی برای مقابله با بیماری کرونا گفت: امکان ادامه تعطیلی 5 هزار و 200 مجموعه ورزشی دولتی و خصوصی تحت پوشش این نهاد تا 2 ماه دیگر وجود دارد.

خبرنگاران احتمال تعطیلی اماکن ورزشی استان تهران تا 2 ماه دیگر

به گزارش خبرنگاران، رضا گل محمدی روز سه شنبه در نشست گفتمان سلامت و اقدامات مقابله با ویروس کرونا اضافه نمود: در قدم نخست برای مقابله و پیشگیری با بیماری کرونا 400 مکان ورزشی دولتی این نهاد را تا اطلاع ثانوی تعطیل نموده ایم.

وی با بیان اینکه در مورد فعالیت های ورزشی، تابع تصمیمات ستاد ملی پیشگیری با بیماری کرونا هستیم، گفت: از 10 اسفند بیش از چهار هزار و 800 مجموعه ورزشی خصوصی، پیست های اسکی، مسابقات لیگ برتر و سایر مجموعه ها را تعطیل نموده ایم و هم اینک عملیات ضدعفونی و گندزدایی این اماکن در حال اجرا است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران با بیان اینکه بنا به نظر ستاد پیشگیری بیماری کرونا این روزها هیچ مکان ورزشی دولتی و خصوصی نمی تواند فعالیت کند، گفت: همه روزه بازرسان و کارشناسان این نهاد از اماکن تحت پوشش نظارت می نمایند و هر نوع فعالیت مجموعه های خصوصی را متوقف خواهند کرد.

وی تاکید نمود: به منظور ریشه کن شدن بیماری و عادی شدن شرایط این احتمال وجود دارد که تا 2 ماه دیگر فعالیت اماکن ورزشی استان تهران تعطیل باشد.

گل محمدی افزود: در حال حاضر تنها فعالیت های ورزشی که طبق تقویم دنیای و بین المللی از قبل تعیین بود در حال اجرا است.

وی گفت: از آنجا که یکی از راه های کنترل بیماری کرونا رعایت بهداشت فردی و ضدعفونی کردن مداوم محیط های ورزشی است باید بهداشت شخصی برای علاقمندان و ورزشکاران به یک فرهنگ عمومی تبدیل گردد.

انتخابات هیات فوتبال پس از مجمع انتخاباتی فدراسیون

گل محمدی همچنین به انتخابات هیات فوتبال استان تهران اشاره نمود و اظهارداشت: انتخابات هیات فوتبال استان پس از مجمع انتخاباتی فدراسیون انجام خواهد شد.

وی اضافه نمود: مادامی که مدیریت هیات فوتبال تهران با شکل موجود اداره گردد، فعالیت آن غیر قابل قبول است.

گل محمدی گفت: از اسفند سال گذشته مدیریت چهار ساله رئیس هیات فوتبال به اتمام رسیده است.

هم اینک 13 نامزد برای ریاست هیات فوتبال استان تهران ثبت نام نموده اند.

حبیب الله ابوالحسن شیرازی ریاست هیات فوتبال استان تهران را بر عهده دارد.

بیماری جدید کرونا با نام علمی کووید-19 از دی ماه گذشته در استان ووهان چین شیوع یافت و از همان زمان تا به امروز به بیش از 70 کشور دنیا سرایت نموده است و همچنان با قدرت به پیش می تازد.

شمار کل مبتلایان به این بیماری تا امروز 92 هزار و 182 مورد گزارش شده است که از این تعداد، 48 هزار و 293 نفر بهبود یافته اند و 3 هزار و 131 نفر نیز جان باخته اند.

ایران با دو هزار و 336 ابتلا، 77 فوتی و 435 بهبود یافته، سومین کشور قربانی ویروس کرونا پس از چین - مهد ویروس- با 80 هزار و 152 مورد و کره جنوبی با 5 هزار و 186 مورد ابتلا به شمار می رود.

منبع: ایرنا
انتشار: 31 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 8980

به "خبرنگاران احتمال تعطیلی اماکن ورزشی استان تهران تا 2 ماه دیگر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران احتمال تعطیلی اماکن ورزشی استان تهران تا 2 ماه دیگر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید