حضور 100 برند معتبر جهانی در همایش خودروی ایران
به گزارش کنفرانس هکا، به گزارش خبرنگاران، ساسان قربانی دبیر چهارمین همایش بین المللی صنعت خودرو ایران، در نشست خبری این همایش از اتفاقات خوب در روزهای آینده خبر داد و افزود: مهمانان داخلی و خارجی بسیار مهم و برجسته ای در این همایش حاضر خواهند بود و مطمئن باشید که خبرهای خوبی از درون و برون این همایش منتشر می شود.
وی تاکید کرد: بسیاری از قراردادهای خودرویی تا قبل از سرانجام سال به انتها می رسند و حتی پیش بینی می شود قراردادهای تازه ای نیز در بخش تولید قطعه و خدمات با شرکت های حاضر در همایش نیز منعقد شود.
دبیر همایش چهارم خودرودر مورد لزوم توجه ویژه به بحث فروش و خدمات پس از فروش شرح داد: در 3 سال گذشته بیشتر به دنبال معرفی خود و مزیت های سرمایه گذاری در صنعت خودروی ایران بودیم اما در همایش چهارم به دنبال ارتقا موضوعاتی چون فروش و خدمات پس از فروش هستیم.
وی تعداد مهمانان همایش چهارم را 2000 نفر گفت و اضافه نمود: 400 شرکت خارجی از 32 کشور تا این لحظه حضورشان قطعی شده اما با توجه به اینکه امکان صدور ویزا در فرودگاه فراهم شده، تا لحظه آخر نیز امکان افزایش آمار مهمانان خارجی وجود دارد.
قربانی خدمات پس از فروش را حلقه مهم در بحث افزایش رضایتمندی مشتریان مطرح نمود و اضافه نمود: در همایش چهارم دنبال آموزش و انتقال تجربیات بزرگان حوزه های فروش و خدمات پس از فروش هستیم بنابراین در 4 نیم روز کاری در روزهای 24 و 25 بهمن ماه از تمام توانمندی ها و تجربیات برای این انتقا تجربه و دانش استفاده خواهیم کرد.
وی گفت: در نیم روز اول سخنرانان برجسته همایش در مورد موضوعات اعلامی مباحثی را مطرح می کنند و در نیم روزهای بعد از وجود پنل های و کارگاه های تخصصی بهره خواهیم گرفت.
دبیر همایش خودرو تجلیل از برترین های خدمات پس از فروش را از برنامههای همایش چهارم خواند و اضافه نمود: کنندگی های شرکت های خودروساز داخلی در یک ارزیابی حضور داشته و از میان تمام اجزا درگیر در کا از جمله مسوول پذیریش، مکانیک، صافکار و غیره، بهترین ها مورد تجلیل قرار میگیرند.
نقش پر رنگ دانشگاهیان در همایش خودرو
مجتبی نظری سخنگوی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران(ایدرو) نیز در ادامه این نشست با تاکید بر هدفدار بودن همایش چهارم از مشارکت دانشگاه های معتبر کشور در همایش خبر داد و اضافه نمود: 312 مقاله از دانشجویان مقطع ارشد و دکترا به دست ما رسیده که از این میان تعدادی به صورت پستر و کتاب در آمده اند و 6 مقاله نیز در همایش ارائه خواهند شد.
وی ادامه داد: در این همایش شرکت های بزرگی در حوزه خدمات پس از فروش حضور دارند که امیدواریم داخلی ها از تجارب و دانش این بزرگان بهره مند شوند.
سخنگوی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران خدمات پس از فروش را باعث افزایش ارزش یک برند دانست و اضافه نمود: برای نخستین مرتبه تمام فعالان بخش خدمات مورد ارزیابی قرار گرفته و از میان آنها بهترین ها مورد تقدیر قرار می گیرند تا شاید دلگرمی و مشوقی برای سایر فعالان بخش خدمات خودرو به وجود آید.
حضور 400 مهمان خارجی
امیر رزاقی نیز با تایید حضور بیش از 400 مهمان خارجی در همایش چهارم، گفت: 20 سفارتخانه خارجی در حد سفیر و یا رییس هیات بازرگانی در همایش سال جاری حضور خواهند داشت.
وی ادامه داد: بزرگترین هیات خارجی حاضر در چهارمین همایش خودرو متعلق به کشور فرانسه به استعداد 100 نفر است و بعد از ایشان نیز ترکیه، آلمان، ایتالیا و اسپانیا مقام های بعدی را دارند. در بخش آسیایی اما ژاپنی ها بزرگترین هیات را در همایش دارا هستند و کره و چین مقام های دوم و سوم را در اختیار دارند.
مجری برگزاری همایش چهارم صنعت خودرو ایران در ادامه شرح داد: 20 سخنران خارجی از کانادا، انگستان، بلژیک، سوئد و سایر کشورهای مطرح شده در چهارمین همایش خودرو تجارب و دانش خود را در اختیار حاضرین قرار خواهند داد.
چهارمین همایش بین المللی صنعت خودرو با موضوع فروش و خدمات پس از فروش، در روزهای 24 و 25 بهمن ماه سال جاری در مرکز همایش های بین المللی برج میلاد تهران برگزار می شود.
منبع: خبرگزاری مهرmaeaedu.ir: آموزش باید برای همه در دسترس باشد