حضور تمام اقوام و ادیان در برنامه های فرهنگی دهه کرامت

به گزارش کنفرانس هکا، دبیر کارگروه اقوام، ادیان و ملل گفت: در ویژه برنامه های سال جاری دهه کرامت از اقوام و ادیان متخلف دعوت نموده ایم و برنامه هایی درباره موضوعات اجتماعی همچون انفاق، مهربانی و احسان و … را در این کارگروه داریم چرا که امام رضا(ع) متعلق به بشریت است.

حضور تمام اقوام و ادیان در برنامه های فرهنگی دهه کرامت

عبدالرضا راشد در گفت وگو با خبرنگاران، با تاکید بر این موضوع که سال جاری کارگروه اقوام، ادیان و ملل در بخش مجمع جهانی اهل بیت (ع) برای ویژه برنامه های دهه کرامت در کشورهای مختلف راه اندازی شده است، گفت: اعضای این کارگروه عبارتند از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، مجمع جهانی اهل بیت (ع)، جامعه المصطفی العالمیه و نهادهای فرهنگی خارج از کشور.

وی اعلام نمود: اقداماتی انجام شده است که تمام رایزن های فرهنگی در بخش های مختلف برنامه هایی با موضوعات عکس، نقاشی، خوشنویسی، نمایشگاه کتاب، پوستر و… به مناسبت میلاد حضرت معصومه (س) تا امام رضا (ع) در 140 کشور برگزار گردد. قرار است این برنامه ها در سالن اجتماعات سفارت خانه ها و رایزن های فرهنگی اجرا گردد.

دبیر کارگروه اقوام، ادیان و ملل گفت: نهادهای بومی که با مجمع اهل بیت (ع) و جامعه المصطفی در ارتباط هستند در حدود 140 کشور هستند و قرار شده است که نهادهای بومی و تشکل های مذهبی در این ایام با هماهنگی های مجمع اهل بیت (ع) و جامعه المصطفی اهتمام ویژه ای به این برنامه ها داشته باشند. اتفاقی که سال جاری در برنامه ها رخ می دهد این است که ما سعی داریم از تمام ادیان و اقوام در این برنامه ها دعوت کنیم تا آنها حضور جدی داشته باشند. موضوعات اجتماعی همچون انفاق، مهربانی و احسان و … در این ویژه برنامه ها عنوان می گردد. چرا که امام رضا (ع) متعلق به بشریت است و ما سعی نموده ایم با بهره گیری از حضور اقوام و ادیان مختلف، ویژه برنامه های فرهنگی برای معرفی بیشتر امام رضا (ع) داشته باشیم.

euroro.ir: اروپا: سفر به مهد فناوری و میراث دار تمدن باستانی روم و یونان

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 3882

به "حضور تمام اقوام و ادیان در برنامه های فرهنگی دهه کرامت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور تمام اقوام و ادیان در برنامه های فرهنگی دهه کرامت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید