توصیه ای برای پوگبا: خودت تصمیم بگیر

به گزارش کنفرانس هکا، به گزارش خبرنگاران، پل پوگبا که 3 سال پیش به تیم فوتبال منچستریونایتد ملحق شد، اخیراً سوژه رسانه هاست و در اخبار روز معمولاً به تیم هایی که مشتاق جذب او هستند و موضوع جدایی اش از یونایتد اشاره می شود.

توصیه ای برای پوگبا: خودت تصمیم بگیر

مینو رایولا، مدیر برنامه های این بازیکن هم در تلاش است تا بستر را برای جابع جایی او فراهم کند، اما بریان رابسون، اسطوره یونایتد معتقد است این بازیکن باید روی ماموریت فوتبالی اش تمرکز کند.

او در گفتگو با ایوینینگ استاندارد در این باره گفته: بازیکنان خیلی بیشتر از چیزی که به تصمیم خودشان فکر کنند از صحبت های مدیر برنامه هایشان تاثیر می گیرند. خیلی خب، شاید برای امضای آخر نیاز به برخی توصیه ها داشته باشی، اما فراموش نکن تو ادم خودت هستی، باید مسیری که دوست داری در ماموریت فوتبالی ات طی کنی را انتخاب کنی. این کار درست است، اما فکر نمی کنم کسی آن را انجام دهد، همیشه این مدیر برنامه ها هستند که توصیه هایی دارند.

رابسون در ادامه گفت: طبیعتاً مدیر برنامه ها می خواهند بازیکنان جابه جا شوند، چون پول در می آورند. اما این بازیکنان هستند که باید خودشان را در آینه ببینند و فکر کنند در فوتبال چه می خواهند و می خواهند به چه دستاوردهایی برسند.

pariha.ir: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

kalarena.com: کالارنا: مقایسه و نقد کالاهای دیجیتالی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 اسفند 1401 بروزرسانی: 3 اسفند 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 4187

به "توصیه ای برای پوگبا: خودت تصمیم بگیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توصیه ای برای پوگبا: خودت تصمیم بگیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید