دانلودهای eFootball به رقم 750 میلیون رسید؛ کونامی با آیتم های نو جشن می گیرد
به گزارش کنفرانس هکا، بازی ای فوتبال (eFootball) یکی از محبوب ترین عناوین شرکت کونامی است. این بازی در ابتدا نسخه رایگان بازی پس (PES) بود که چند سال پیش عرضه شد و در زمان عرضه اصلاً نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد. شرکت کونامی در این چند سال توانست مسائل این بازی را رفع کند و بازی ای فوتبال را به یک عنوان بسیار خوب در سبک ورزشی و فوتبال تبدیل کند.
حال طبق چیزی که شرکت کونامی اعلام نموده، بازی ای فوتبال یک رکورد دیگر نیز شکسته است. اینطور که به نظر می رسد این بازی رایگان توانسته از مرز 750 میلیون دانلود در تمامی پلتفرم ها عبور کند و رشد بسیار زیادی داشته است. مخصوصاً اینکه حدود 700 میلیون از آن در ماه ژانویه گزارش شد و در نتیجه این بازی پیشرفت بسیار خوبی در این چند ماه داشته است.
حال شرکت کونامی میخواهد تا این موفقیت را به روش خاصی جشن بگیرد. این جشن حدود 3 هفته طور خواهد کشید و موارد مختلفی را به بازی اضافه خواهد نمود. کاربران نیز با چالش های مختلفی در بازی ای فوتبال روبرو شده که با انجام دادن آن ها می توانند پاداش های بسیاری دریافت نمایند. از این پاداش ها می توان به کارت لیونل مسی و تیم آرژانتین اشاره نمود.
این سه هفته از الان آغاز خواهد شد و در این مدت با ورود به بازی شما 70 سکه بیشتر دریافت خواهید کرد. همینطور اینکه 7 جایگاه و برنامه تمرین خاص در کنار 7 تمرین افزایش مهارت نیز به بازی اضافه شده است. در کنار این موارد جایزه های دیگری نیز در این مدت در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت تا بیشتر به تجربه این بازی ترغیب شوند.
نکته جالب اینجاست که در همین بازی زمانی کاربران با تخفیف های مختلف در فروشگاه ای فوتبال (eFootball) روبرو هستند و می توانند موارد مختلف را با قیمت کمتری خریداری نمایند. برای مثال خرید سکه و ارز درون بازی با تخفیف بسیار زیادی روبرو شده و از طرفی خرید کارت ها نیز راحت تر شده است.
شرکت کونامی عملکرد بسیار خوبی در زمینه بازی ای فوتبال داشت. در ابتدا این شرکت نتوانست عرضه خوبی داشته باشد ولی با عرضه دوباره و بازسازی کامل ای فوتبال دوباره این بازی را به دوران اوج مجموعه اصلی یعنی پس باز گرداند. نکته اصلی اینجاست که این مجموعه هواداران بسیار زیادی داشت و با رایگان شدن بازی ای فوتبال این هواداران بسیار خشنود شدند.
بازی ای فوتبال یک عنوان سرویس آنلاین است. در نتیجه همیشه فرصت برای بهتر شدن در آن وجود داشته و شرکت به راحتی می تواند بازی خود را بهتر کند. تبدیل شدن بازی های فوتبالی به یک عنوان سرویس آنلاین عملکرد منطقی تری نسبت به عرضه سالانه آن ها دارد ولی سود کمتری دارد. در نتیجه شما می توانید از روند این دو شرکت سازنده بازی فوتبالی متوجه بشوید که رویکرد هرکدام نسبت به این بازی های پرطرفدار چگونه است.
منبع: VGC
منبع: دیجیکالا مگ