تمرین با تیم ایران بهترین راستا آماده سازی است

به گزارش کنفرانس هکا، تهران - خبرنگاران - قهرمان انگیلسی کاراته دنیا با اشاره به اینکه تمرین با ملی پوشان ایران بهترین راستا آماده سازی برای او است، گفت: تیم ایران یکی از قدرت های اصلی این رشته در دنیا محسوب می گردد.

تمرین با تیم ایران بهترین راستا آماده سازی است

توماس جردن قهرمان سال 2016 کاراته دنیا که چند روزی است با حضور در تهران همراه با ملی پوشان کاراته ایران، تمرینات آماده سازی خود را پیگیری می نماید در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران، گفت: از حضور در ایران لذت می برم و در بهترین زمان همراه با ملی پوشان این کشور تمرین می کنم. خوشبختانه جو بسیار خوبی در اردوی این تیم وجود دارد و قهرمانان ایرانی برخورد بسیار صمیمانه ای با من دارند.

وی اضافه نمود: تمرینات خیلی خوبی دارم و با بهترین های دنیا در این اردو حضور پیدا نموده ام و قطعا تمریناتی که برگزار می کنیم موجب خواهد شد تا در لیگ دنیای مراکش، عملکرد ایده آلی نسبت به قبل داشته باشم.

جردن در ادامه به بحث حضور در المپیک اشاره نمود و ادامه داد: باید با حضور در مراحل مختلف لیگ دنیای امتیازات لازم را به دست آورده تا سهمیه المپیک را کسب کنم، چراکه حضور در این رویداد مهم برای هر ورزشکاری دارای ارزش بالایی است.

وی با تمجید از کاراته کاهای ایران گفت: هامون درفشی پور یکی از رقیبان اصلی من محسوب می گردد که احترام زیادی برای او به عنوان یک ورزشکار با اخلاق قائل هستم. معتقدم او تکنیک های لازم را در سریعترین حالت ممکن به اجرا در می آورد و رجحان مقابل درفشی پور، کار بسیار دشواری است.

قهرمان دنیا گفت: تمرین کردن با نفراتی چون او به من یاری زیادی برای موفقیت در آینده خواهد داشت.

وی در خصوص رویارویی احتمالی با هامون درفشی پور در لیگ دنیای مراکش، توضیح داد: دوست دارم با کاراته کاهای حرفه ای، تمرین و مبارزه کنم. نتیجه در کاراته قابل پیش بینی نیست و همه چیز در میدان مبارزه تعیین می گردد.

ورزشی**3783**2024

sabzevartoday.ir: سبزوار: با مجله خبری تحلیلی سبزوار بروز باشید

tafreh.ir: طفره: تارنمای خبری تحلیلی

منبع: ایرنا
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 2707

به "تمرین با تیم ایران بهترین راستا آماده سازی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمرین با تیم ایران بهترین راستا آماده سازی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید