تمامی تست های اُمیکرون در مرز مهران منفی بوده است

به گزارش کنفرانس هکا، صادقی فر از منفی بودن تمامی تست های اُمیکرون در مرز مهران خبر داد.

تمامی تست های اُمیکرون در مرز مهران منفی بوده است

به گزارش خبرنگاران از ایلام، جمیل صادقی فر معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام در نشست قرارگاه استانی کرونا گفت: طی 2 هفته گذشته هفت هزار نفر از مرز مهران وارد کشور شدند که 850 نفر غیر ایرانی بودند و کارت واکسن و علائم آن ها بررسی شده است.

او اضافه نمود: 23 مورد به دلیل تقلبی بودن کارت واکسیناسیون دیپورت شده اند که این افراد غیر ایرانی بودند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام بیان کرد: از این تعداد از 800 نفر که مشکوک بودند آزمایش کرونا اجرا شده که هیچکدام مثبت نبوده است.

صادقی فر گفت: در حال حاضر 53 مورد بستری کرونا در استان داریم و امروز فوتی کرونا نداشتیم، 20 مورد بستری تازه ثبت شده که 13 مورد آن مربوط به شهرستان ایوان است.

او با اشاره به نظارت بر یک هزار و 146 مدرسه استان، بیان کرد: 186 مدرسه از نظر بهداشتی دچار مشکل است که نیاز است موارد بهداشتی آن ها اعم از نبود تهویه، خرابی سرویس های بهداشتی و سایر موارد برطرف شود.

جهانگیر رستم زاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام نیز در نشست قرارگاه استانی کرونا گفت: با توجه به سویه تازه اُمیکرون در جهان و کشور اعلام خطر شده و باید همه دستورالعمل ها به ویژه واکسیناسیون دز سوم با جدیت پیگیری شود.

او با اشاره به مراقبت های بهداشتی در مرز مهران، گفت: با توجه به سویه تازه اُمیکرون، نظارت جدی بر شرایط بهداشتی بازارچه مرزی مهران بیشتر شود.

ن

خبرنگاران ایلام ایلام

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 29 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 29 اردیبهشت 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 13474

به "تمامی تست های اُمیکرون در مرز مهران منفی بوده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمامی تست های اُمیکرون در مرز مهران منفی بوده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید