تردد روان در محور های چالوس و هراز

به گزارش کنفرانس هکا، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل راهور ناجا گفت: تردد در محور های چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران- شمال و قزوین- رشت روان است و آزادراه چالوس- مرزن آباد و بالعکس همچنان تا اطلاع بعدی مسدود است.

تردد روان در محور های چالوس و هراز

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سرهنگ نادر رحمانی با اشاره به آخرین شرایط محور های شمالی گفت: تردد در محور های چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران- شمال و آزادراه قزوین- رشت روان است و آزادراه چالوس- مرزن آباد و بالعکس همچنان تا اطلاع بعدی مسدود است.

وی اضافه کرد: محور های شمالی فاقد هر گونه مداخلات جوی هستند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با اشاره به آخرین شرایط ترافیکی سایر محور ها گفت: در آزادراه قزوین- کرج و کرج- تهران حد فاصل ساسانی تا پل کلاک ترافیک سنگین و در محور شهریار - تهران محدوده شهر قدس ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

سرهنگ رحمانی گفت: در بعضی از محور های استان کردستان بارش برف و باران و در بعضی از محور های استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، ایلام، زنجان و کرمانشاه بارش باران گزارش شده است.

وی در انتها اعلام نمود: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، مبادی ورودی و خروجی شهرها، فرودگاه ها، ایستگاه های راه آهن و انتهاه ها کنترل می شوند و در صورت مشاهده علائم اولیه از تردد فرد جلوگیری می گردد.

مجله عکسها: مجله تفریحی و سرگرمی عکسها

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 9230

به "تردد روان در محور های چالوس و هراز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تردد روان در محور های چالوس و هراز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید