ترانزیت 9600 تن کالا از مرز ماهیرود

به گزارش کنفرانس هکا، خبرنگاران/خراسان جنوبی رییس پایانه مرزی ماهیرود از ترانزیت 9600 تن کالا توسط حمل و نقل بین المللی از مرز ماهیرود در 11 ماهه امسال اطلاع داد.

ترانزیت 9600 تن کالا از مرز ماهیرود

علی اکبر مزیدی، امروز پنج شنبه 29 اسفند در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در 11 ماه امسال 9592 تن کالای ترانزیتی توسط ناوگان حمل و نقل بین المللی از مرز ماهیرود ترانزیت شده که در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته 391 درصد افزایش داشته است.

به گزارش خبرنگاران، وی توضیح داد: این میزان کالا درقالب بیش از 368 سفر حمل شده است که در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته شاهدافزایش 343 درصدی تعداد سفر هستیم.

رییس پایانه مرزی ماهیرود اعلام کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و در راستای مقابله و قطع چرخه کرونا در استان تمهیداتی از جمله استقرار تیم پایگاه بهداشتی در پایانه مرزی ماهیرود، ضدعفونی کردن هر روزه سالن های تجاری، مسافری و مکان های پایانه مرزی آموزش مبارزه با بیماری کرونا با محدودیت دانشگاه علوم پزشکی استان برای تمامی پرسنل ادارات مستقر در پایانه مرزی ماهیرود، توزیع ماسک و دستکش در بین پرسنل ادارات مستقر و اطلاع رسانی نکات بهداشتی و مراقبتی به مترددین از طریق توزیع بروشورهای مربوط دیده شده است.

آموزشگاه ما: آموزش باید برای همه در دسترس باشد

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 شهریور 1400 بروزرسانی: 6 شهریور 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 9363

به "ترانزیت 9600 تن کالا از مرز ماهیرود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترانزیت 9600 تن کالا از مرز ماهیرود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید