خبرنگاران پرهیز از حضور در اجتماعات، سهم من در مقابله با کرونا

به گزارش کنفرانس هکا، مشهد- خبرنگاران- رییس مرکز آموزش عالی کاشمر گفت: بهترین کاری که برای مقابله با کرونا می توانم انجام دهم این است که در این روزها از حضور دراجتماعات پرهیز کنم و بیشتر در خانه بمانم.

خبرنگاران پرهیز از حضور در اجتماعات، سهم من در مقابله با کرونا

مقابله با بحران نیازمند عزم همگانی است و بدون یک اراده جمعی معطوف به مواجهه موثر با بیماری امکان رهایی از زنجیره و انتقال آن وجود ندارد و بر همین اساس به ابتکار سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی پویش اجتماعی برای فراخوان عمومی و عمل به مسوولیت پذیری جمعی در برابر شیوع ویروس کرونا به راه افتاده است.

هادی معماریان خلیل آباد روز دوشنبه در این باره به خبرنگار خبرنگاران گفت: تمام سعی بنده و امثال بنده باید این باشد که بهداشت فردی را رعایت نموده و مراقب بهداشت و سلامت خانواده و اطرافیان خود باشیم. در این روزها باید به فکر مردمی باشیم که دوستشان داریم و سعی کنیم با پرهیز از هرگونه سفر لحظات خوشی را در خانه برای خانواده ایجاد کنیم.

وی اضافه کرد: این روزها فرصت خوبی است برای بیشتر حرف زدن با اعضای خانواده و کنار هم بودن لذا باید سعی کنیم فرزندان خود را تشویق به مطالعه کنیم.

وی ضمن تشکر از زحمات کادر پزشکی و پرستاری بیمارستان های منطقه ادامه داد: سعی کردم با ماندن در خانه و پرهیز از مراودات معمول زحمت این عزیزان را کمتر کنم و یقین دارم پیروزی بر این بحران با عزم همگانی قابل دستیابی است.

معماریان گفت: در این مدت بنده و همکارانم سعی نموده ایم با استفاده از فضای مجازی دانش و آگاهی خود و اطرافیان و دانشجویان مرکز آموزش عالی کاشمر نسبت به این بیماری و راه های مقابله یا پیشگیری از آن را ارتقا دهیم ولی باید به این نکته توجه کنیم که به هیچ عنوان به شایعات بی پایه و اساس و غیر علمی دامن نزنیم.

وی اظهار ابراز امیدواری کرد هرچه سریعتر از این بحران خارج شده و بتوانیم دوباره چهره زیبای دانشگاه را با حضور دانشجویان و اساتید پررنگ و فعال کنیم.

شمار مبتلایان به عفونت حاد تنفسی و مشکوک به کرونا در خراسان رضوی تا به امروز به سه هزار و 162 نفر رسیده است.

همچنین بر اساس آخرین آمار رسمی، شمار مبتلایان به ویروس کووید 19 عامل بیماری کرونا که نوع بسیار حاد عفونت تنفسی و یک بیماری نوپدید همه گیر است در خراسان رضوی 568 نفر گزارش شده است.

مجله عکسها: مجله تفریحی و سرگرمی عکسها

منبع: ایرنا
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 9290

به "خبرنگاران پرهیز از حضور در اجتماعات، سهم من در مقابله با کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پرهیز از حضور در اجتماعات، سهم من در مقابله با کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید