ترامپ: مسئله ای برای ملاقات با دیکتاتورها ندارم

به گزارش کنفرانس هکا، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا مدعی است که وی آماده ملاقات با هر رهبر خارجی از جمله دیکتاتورهاست، اگر این اقدام برای ایالات متحده مفید و سودمند باشد.

ترامپ: مسئله ای برای ملاقات با دیکتاتورها ندارم

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا روز سه شنبه ادعا نموده است که حاضر به دیدار و مصاحبه با هر رهبر خارجی است، اگر این اقدام به نفع آمریکا باشد.

وی در اظهاراتی در کلوب مالی نیویورک گفت: زمانی که با رهبران کشورها از جمله پادشاه ها، ملکه ها و نخست وزیران، رؤسای جمهور و دیکتاتورها دیدار می کنم، در واقع با همه آنها دیدار می کنم. هر کسی می خواهد باشد، مسئله ای نیست. هر چیزی که برای ایالات متحده خوب باشد. می خواهیم به مردم یاری کنیم.

اظهارات ترامپ درباره دیدار با دیکتاتورها شاید اشاره ای به اظهارات قبلی وی درباره رهبران اقتدارگرا باشد، آن هم در آستانه دیدار ترامپ با رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه.

ترامپ به خاطر دیدار و نرمش در مقابل بعضی رهبران خارجی اقتدارگرا با نقدها شدیدی روبه رو شده است. وی بارها از رهبری کیم جونگ اون رهبر کره شمالی تمجید و تعریف نموده و گفته است که روابط خوبی با وی دارد.

روابط ترامپ با خاندان سلطنتی سعودی به خصوص محمد بن سلمان پس از قتل فاجعه آمیز جمال خاشقجی روزنامه نگار منتقد واشنگتن پست نیز با نقدها وسیعی روبرو شده است.

نوع تعامل ترامپ با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه موجی از نقدها را در محافل سیاسی آمریکایی به دنبال داشته است.

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 7290

به "ترامپ: مسئله ای برای ملاقات با دیکتاتورها ندارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: مسئله ای برای ملاقات با دیکتاتورها ندارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید