تاخیرهای بیش از نیم ساعت در پروازهای نوروزی اعلام شد

به گزارش کنفرانس هکا، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: تمامی تاخیرات بیش از نیم ساعت در پروازهای نوروزی به مسافران اطلاع رسانی شده بود.

تاخیرهای بیش از نیم ساعت در پروازهای نوروزی اعلام شد

آقای میر اکبر رضوی گفت: طبق آنالیز های میدانی که انجام شده، مسافران از پرواز های داخلی و خارجی در نوروز سال جاری رضایت داشتند. با توجه به دستور العمل هایی که پیش از انجام سفر ها ارائه شده بود، سعی شده بود تا اندازه تاخیر ها در پرواز های سال جاری کمتر گردد، اما در 10 روزه سفر های نوروزی 479 شکایت ارسال شده که به تمامی آن ها رسیدگی شده است. پیش از این هم اعلام شده بود که تاخیر پرواز ها بیش از نیم ساعت حتما اعلام می گردد.

به گفته سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور تعداد اعزام و پذیرش مسافر در بازه زمانی 10 روزه حدود یک میلیون و 560 هزار نفر بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بیش از 60 درصد افزایش داشته، بعلاوه با انجام بیش از 12 هزار پرواز، تعداد پروازها نسبت به سال قبل 7 درصد رشد داشته است.

10 شهر از مبدا مهرآباد تهران، پرترددترین مقاصد مسافران هوایی کشور بوده به طوری که کیش، مشهد، شیراز، اهواز، قشم، بندرعباس، تبریز، چابهار، اصفهان و بوشهر از جمله شهر های پرتردد مقاصد هوایی در این ایام بوده اند.

خبرنگاران مالی راه و شهرسازی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 خرداد 1401 بروزرسانی: 23 خرداد 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 13894

به "تاخیرهای بیش از نیم ساعت در پروازهای نوروزی اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاخیرهای بیش از نیم ساعت در پروازهای نوروزی اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید