برگزاری پویش لبخند احسان در خراسان شمالی

به گزارش کنفرانس هکا، خبرنگاران/خراسان شمالی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در خراسان شمالی از برگزاری پویش لبخند احسان از سوی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در استان اطلاع داد.

برگزاری پویش لبخند احسان در خراسان شمالی

علی شاهینی در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به اینکه همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، پویش لبخند احسان از سوی ستاد اجرایی فرمان امام استان برگزار می گردد، اظهار کرد: باعنایت به رسالت بنیاد احسان ستاد اجرایی و با توجه به هزینه های سنگین بهداشتی و درمانی دهان و دندان و به منظور حمایت از خانواده های کم برخوردار و محروم، خدمات دندانپزشکی نظیر جراحی، ترمیم، درمان ریشه، موارد تخصصی بچه ها، رادیوگرافی و... در قالب پویش لبخند انجام می گردد.

وی ادامه داد: خدمات دندانپزشکی به نیازمندان به صورت کاملا رایگان از سوی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام استان صورت می گیرد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در خراسان شمالی اضافه نمود: فلسفه وجودی بنیاد برکت یاری و همیاری برای بهبود و ارتقای توانمندی مالی و کارآفرینی افراد، گروه ها و واحدهای کسب و کار مستعد فعالیت و فاقد دانش و مهارت لازم در منطقه ها محروم و کم تر پیشرفته کشور است.

شاهینی اضافه نمود: بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) ضمن بهره گیری از ظرفیت های خدمات سلامت الکترونیک در مدت شیوع ویروس کرونا، با راه اندازی سامانه 4030 و پاسخ گویی 24 ساعته به پرسش های مردم و ارائه آموزش های لازم برای کاهش نگرانی ها و پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، اقدامات متعددی را انجام داده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 اسفند 1400 بروزرسانی: 3 اسفند 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 13005

به "برگزاری پویش لبخند احسان در خراسان شمالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری پویش لبخند احسان در خراسان شمالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید