برنامه نوروزی موزه ملی ملک اعلام شد

به گزارش کنفرانس هکا، برنامه ها و زمان فعالیت کتابخانه و موزه ملی ملک در نوروز 1403 با 12 تالار موزه ای و کتابخانه ای اعلام شد.

برنامه نوروزی موزه ملی ملک اعلام شد

به گزارش خبرنگاران، موزه ملی ملک، نخستین موزه وقفی خصوصی و بزرگ ترین موقوفه فرهنگی ایران، با آثاری از سه هزار سال پیش تا روزگار معاصر و مجموعه ای از خدمات گسترده است، که در نوروز 1403 به روی گردشگران و بازدیدکنندگان نوروزی، بعلاوه پژوهشگران و دوستداران کتاب باز خواهد بود.

گنجینه ای کم نظیر از سکه ها و تمبرهای تاریخی، اشیاء تزیینی، تابلوهای نقاشی و نگارگری، قلمدان ها و آثار لاکی، خوش نویسی، اسناد تاریخی و نسخه های خطی در مجموعه کتابخانه و موزه ملی ملک، در دو بخش تالارهای موزه ای و کتابخانه ای، از روز یکشنبه پنجم فروردین تا خاتمه روز پنج شنبه نهم فروردین 1402 خورشیدی از ساعت 10 تا ساعت 17 (روز سه شنبه هفتم فروردین از ساعت 10 تا ساعت 21) در انتظار پژوهشگران و دوستداران آثار تاریخی و فرهنگی به ویژه گردشگران و تهران گردان می نشیند.

تالار کتابخانه نیز در همان روزها و ساعت ها میزبان پژوهشگران و دوستداران کتاب خواهد بود.

گردشگران نوروزی و پژوهشگران کتابخانه می توانند در این روزهای نوروز 1403، از خدمات موزه ای و کتابخانه ای این مؤسسه به نشانی تهران، میدان امام، سردر باغ ملی، خیابان ملل متحد بهره مند شوند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر می توان به نشانی اینترنتی www.malekmuseum.org و صفحه رسمی مؤسسه کتابخانه و موزه ملی ملک در اینستاگرام به نشانی malek-museum-library مراجعه کرد یا با شماره تلفن 66751291 تماس گرفت.

منبع: دنیای سفر
انتشار: 26 اسفند 1402 بروزرسانی: 26 اسفند 1402 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 16070

به "برنامه نوروزی موزه ملی ملک اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه نوروزی موزه ملی ملک اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید