باقرپور: خوشحالم که در ثانیه های حساسی به استقلال گل زدم، صحبت هایی برای حضورم در پرسپولیس شده بود

به گزارش کنفرانس هکا، امیرحسین باقرپور، مهاجم تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: در لحظات حساسی به استقلال گل زدم و خوشحالم که با امتیاز زمین بازی را ترک کردیم.

باقرپور: خوشحالم که در ثانیه های حساسی به استقلال گل زدم، صحبت هایی برای حضورم در پرسپولیس شده بود

امیرحسین باقرپور در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، با اشاره به تساوی تیمش برابر استقلال گفت: بازی با استقلال مقابل هوادارانش سختی های خاص خودش را دارد. آنها در نیمه اول ما را تحت فشار قرار دادند، ولی در نیمه دوم و بعد از گلی که دریافت کردیم، دنبال جبران بودیم و خوشبختانه در ثانیه های پایانی به گل مساوی رسیدیم.

وی در خصوص گلی که در این بازی به ثمر رساند، تأکید کرد: وقتی وارد زمین شدم دوست داشتم به تیمم یاری کنم و خوشحالم که در لحظات حساسی به استقلال گل زدم. وقتی قصد داشتم وارد زمین شوم، آقای حاجی زاده سرپرست تیم به من گفت که گل می زنم و خدا را شکر که با امتیاز زمین را ترک کردیم.

باقرپور در ارتباط با اینکه گفته می شد در انتهای فصل گذشته در لیست پرسپولیس و برانکو قرار گرفته بود، توضیح داد: صحبت هایی شده بود، ولی من بازیکن قرضی بودم که فصل قبل برای استقلال خوزستان بازی کردم و باید به فولاد برمی گشتم. من محصول آموزشگاه فولاد هستم و خوشحالم که اینجا بازی می کنم. امیدوارم در این تیم عملکرد خوبی داشته باشم و سال جاری به تیم المپیک هم دعوت شوم.

pariha.ir: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

kalarena.com: کالارنا: مقایسه و نقد کالاهای دیجیتالی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 اسفند 1401 بروزرسانی: 3 اسفند 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 5371

به "باقرپور: خوشحالم که در ثانیه های حساسی به استقلال گل زدم، صحبت هایی برای حضورم در پرسپولیس شده بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باقرپور: خوشحالم که در ثانیه های حساسی به استقلال گل زدم، صحبت هایی برای حضورم در پرسپولیس شده بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید