منصوریان: وقتی نتیجه گرفتیم که مثلث امیری، ترابی و کامیابی نیا را از کار انداختیم، نقطه عطف ما بازی با استقلال است

به گزارش کنفرانس هکا، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با ابراز خرسندی از برتری مقابل پرسپولیس تأکید کرد، تیمش در هفته پیش رو نیز با تمام وجود مقابل استقلال صف آرایی خواهد کرد.

منصوریان: وقتی نتیجه گرفتیم که مثلث امیری، ترابی و کامیابی نیا را از کار انداختیم، نقطه عطف ما بازی با استقلال است

به گزارش خبرنگاران از آبادان، علیرضا منصوریان پس از پیروزی 2 بر صفر صنعت نفت مقابل پرسپولیس در نشست خبری گفت: تبریک بسیار ویژه به هواداران آبادانی می گویم. این برد را به آنها هدیه می کنیم که ما را در مسیرمان تا استادیوم همراهی کردند. این برد را علی الخصوص به طالب ریکانی تقدیم می کنیم که روزهای سختی را پشت سر گذاشت. متأسفانه او سه روز در تمرین ما نبود و انفرادی تمرین می کرد. ریکانی روزهای سختی را پشت سر گذاشت. خیلی خوشحالم که صدای پایکوبی هواداران را می شنوم. برای اولین بار است که پس از سال 92 پرسپولیس را در آبادان شکست دادیم و شاید بهانه ای شد که یادی هم از فونیکه سی کنیم. پرسپولیس را خیلی خوب در هفته گذشته آنالیز کرده بودیم.

وی ادامه داد: اگر بخواهید پرسپولیس را ببرید خیلی خوب باید پا به پای آنها بازی کنید و عقب نکشید. ما در بازی رفت هم می توانستیم بازی را مساوی کنیم. در مجموع با تمام احترام به پرسپولیس نگاه می کنیم. آنها از تیم هایی هستند که هواداران میلیونی دارند. ما در زمین با آنها رقیب هستیم و در بیرون از زمین رفیق. هر دو تیم سعی داشتند که برنده باشند. بچه های ما خیلی خوب بازی کردند. مهار همزمان امیری، ترابی و کامیابی نیا را در دستور کار داشتیم. وقتی این مثلث از کار افتاد، نتیجه گرفتیم. می توانستیم گل سوم را هم بزنیم. پرسپولیس هم موقعیت گل داشت و وقتی به بازی مستقیم روی آورد ما شانسی به آنها ندادیم. از دقیقه 70 به بعد احساس کردیم که به لحاظ فیزیکی برتری کامل داریم. به بازیکنانم تبریک و خسته نباشید می گویم و امیدوارم این بردها ادامه داشته باشد.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در واکنش به اینکه گل محمدی گفته است سرخپوشان مستحق باخت نبوده اند، گفت: یحیی دوست من است و با تمام احترام به او نگاه می کنم. ما مربیان همیشه با عینک خودمان بازی را نگاه می کنیم. آنها موقعیت داشتند و ما هم با زحمت موقعیت کسب کردیم. گل محمدی نگاهش به بازی این بوده است و شاید اگر از دو موقعیت نیمه اول شان استفاده می کردند، جریان بازی عوض می شد. در کل باید بگویم ما خیلی خوب بازی کردیم و یک بازی پرفشار و من تو من را با آنها انجام دادیم. ما با نظم و برنامه بازی کردیم و بردیم.

منصوریان درباره دیدار هفته آینده تیمش برابر استقلال شرح داد: 20 هفته طول کشید که ما سه هفته اول مان را جبران کنیم. هفته بعد هم مقابل استقلال با تمام وجود بازی می کنیم. من بخش اعظم فوتبالم را مدیون استقلال هستم، ولی یاد گرفته ام که با تمام وجود و شرف به زمین برویم. یاد نگرفتیم که یک پا عقب بکشیم. امانتی در آبادان دست ماست و خدا را شکر می کنیم که به من اعتماد کردند. من تبریز هم بوده ام. آنجا هم خیلی متعصب بودند، ولی اینجا هم متعصب هستند و هم همه به مقدار سرمربی تیم فوتبال را می فهمند. ما با تمام وجود برای پیراهن صنعت نفت می جنگیم و فرقی نمی کند که با تیم سابقم بازی داریم. من بازیکن معمولی بودم که به استقلال رفتم، ولی آنجا از بزرگترها یاد گرفتم که با تمام قوا بازی کنم. بازی سخت و نفسگیری در آزادی خواهیم داشت. لذت بازی با پرسپولیس همین الان تمام می شود و من به همراه کادر فنی ام امشب می نشینیم بازی استقلال را آنالیز می کنیم.

وی درباره تعویض هایش گفت: ما از شب قبل می دانستیم که در چه زمانی از فاخر (تهامی) استفاده کنیم. همان کاری که مایلی کهن سال 98 انجام داد و از مهدوی کیا در دفاع راست استفاده کرد، انجام دادیم و فاخر را در گوش راست استفاده و یک هارمونی خوب در تیم ایجاد کردیم. ما مثل خیلی از تیم ها فقط با 10 ستاره به زمین نمی رویم. ما فقط یک ستاره مثل طالب ریکانی داریم و بقیه در یک سطح هستند. سعی می کنیم همین فرایند را ادامه دهیم. نقطه عطف ما بازی با استقلال است و باید ببینیم خداوند برای ما چه چیزی در نظر گرفته است. ان شاءالله همین لبخند روی لب هواداران باقی بماند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 13383

به "منصوریان: وقتی نتیجه گرفتیم که مثلث امیری، ترابی و کامیابی نیا را از کار انداختیم، نقطه عطف ما بازی با استقلال است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منصوریان: وقتی نتیجه گرفتیم که مثلث امیری، ترابی و کامیابی نیا را از کار انداختیم، نقطه عطف ما بازی با استقلال است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید