اپلیکیشن موبو قانون در پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان طراحی و فراوری شد

به گزارش کنفرانس هکا، رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان گفت: یکی از شرکت های فناور پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان پیروز به طراحی و فراوری اپلیکیشن موبو قانون شد.

اپلیکیشن موبو قانون در پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان طراحی و فراوری شد

علی حقیقی اصل، رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران گفت: یکی از شرکت های فناور پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان پیروز به طراحی و فراوری اپلیکیشن موبو قانون شد.

رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان با اعلام این خبر گفت: این اپلیکیشن توسط شرکت حامی پراز کومش با ویژگی های کاملاً کاربردی طراحی و فراوری شده است.

علی حقیقی اصل اضافه نمود: اپلیکیشن موبو قانون با سرویس های حقوقی و قانونی به صورت صوتی و هوشمند فراوری شده است.

وی توضیح داد: این شرکت فناور با آمیختن دانش کارشناسان برتر جوان و تجربه ارزشمند متخصصین امر پیروز به فراوری اپلیکیشن کاربردی موبو قانون شده است.

رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان به ویژگی های این اپلیکیشن اشاره نمود و گفت:: ارائه قوانین به صورت کاملا گویا و صوتی، جستجوی حرفه ای صوتی در متون حقوقی، ساده سازی و روان سازی متون قوانین، دسته بندی موضوعی و کاربردی در بخش ساده سازی، محیط کاربر پسند و مشاوره آنلاین حقوقی با وکلا و مشاورین خبره از جمله ویژگی های این اپلیکیشن است.

حقیقی گفت: شرکت حامی پراز کومش از سال 1395 در مرکز رشد پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان فعالیت خود را در زمینه فراوری محتوای دیجیتال حقوقی و قضایی شروع و تاکنون اپلیکیشن های متعددی در این زمینه فراوری نموده است.

لینک دانلود اپلیکیشن: https://cafebazaar.ir/app/youngdeveloper.ir.mobo-ghanon

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 7280

به "اپلیکیشن موبو قانون در پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان طراحی و فراوری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپلیکیشن موبو قانون در پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان طراحی و فراوری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید