انجام 7800 بازرسی از مراکز عرضه کالا در کرمانشاه

به گزارش کنفرانس هکا، محمود رضا نیازی در گفت وگو با خبرنگاران گفت: در فصل سرد سال اقدام به بازرسی کالاهای گرمایشی نظیر بخاری می کنیم که حتما دارای نشان استاندارد باشند در غیر این صورت با تولیدکنندگان غیرمجاز برخورد می گردد.

انجام 7800 بازرسی از مراکز عرضه کالا در کرمانشاه

وی با بیان اینکه در سطح بازار نیز مستمر بازرسی از اصناف و لوازم خانگی انجام می گردد، اضافه کرد: اداره استاندارد یک دستگاه حاکمیتی و نظارتی است که بر تمام کالاها و خدمات نظارت دارد تا سلامت و ایمنی جامعه تامین گردد.

مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه گفت: برخی خدمات و کالاها شامل 1114 فرآورده دارای پروانه، به صورت رسمی و مستمر مورد بازرسی قرار می گیرد و همچنین کالاهای مشمول استاندارد در سطح بازار نیز رصد می گردد که از ابتدای سال تاکنون 7800 بازرسی از سطح بازار صورت گرفته است.

به گفته نیازی، با کالاهایی که فاقد علامت استاندارد هستند به وسیله صنف مربوطه برخورد و آن دسته از کالاهایی که علامت استاندارد آن جعل شده به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

وی عنوان نمود: 350 واحد تولیدی و خدماتی در عرصه های مختلف، 900 بازرسی از مراکز خدماتی نظیر شهربازی و 1300 بازرسی از واحدهای تولیدی صورت گرفته است.

ayrokh.ir: مجله گردشگری و مسافرتی

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 1210

به "انجام 7800 بازرسی از مراکز عرضه کالا در کرمانشاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انجام 7800 بازرسی از مراکز عرضه کالا در کرمانشاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید