انتقال پروازهای شرکت هواپیمایی آذربایجان و بوتا ایرویز به ترمینال سلام

به گزارش کنفرانس هکا، شرکت هواپیمایی آذربایجان اظهار داشت کلیه پروازهای این شرکت و بوتا ایرویز از 10 شهریورماه 1398 به ترمینال سلام فرودگاه امام خمینی منتقل می گردد.

انتقال پروازهای شرکت هواپیمایی آذربایجان و بوتا ایرویز به ترمینال سلام

به گزارش خبرنگاران، شرکت هواپیمایی آذربایجان طی اعلامیه ای از انتقال کلیه پروازهای این شرکت و بوتا ایرویز به ترمینال تازه تاسیس سلام فرودگاه امام خمینی اطلاع داد. در اعلامیه آذربایجان ایرلاینز خطاب به مدیران شرکت های خدمات مسافرت هوایی و گردشگری آمده است؛ نظر به عملیاتی شدن ترمینال سلام - ترمینال جدید در فرودگاه امام خمینی به منظور ارائه خدمات مطلوب به مسافرین گرامی، کلیه پروازهای هواپیمایی آذربایجان و بوتا ایرویز از بامداد روز یکشنبه مورخ 10 شهریور 1398 برابر با اول سپتامبر 2019 از ترمیـنال سلام انجام خواهد شد، لذا خواهشـمند است به نحو شایسته، اطلاع رسانی دقیـق به مسافران محترم انجام گیرد.

شرکت هواپیمایی آذربایجان یکی از ایرلاین های خارجی است که در سال های اخیر پروازهای خود را به فرودگاه های ایران گسترش داده و رویدادهایی نظیر تحریم نتوانسته بر روند فعالیت های این شرکت در ایران تاثیرگذار باشد. آذربایجان ایرلاینز که به آزال نیز معروف است به شهرهای تبریز و تهران پرواز مستقیم دارد. آذربایجان ایرلاینز در دوران فعالیت بیش از 90 ساله خود فراز و فرودهای زیادی را تجربه نموده، اما دوران احیا و مدرن سازی این شرکت بعد از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی و با یاری 200 میلیون دلاری دولت آذربایجان و با نظارت شخص حیدرعلی اف رئیس جمهور وقت این کشور در سال 1992 شروع شد.

نوسازی ناوگان هوایی شرکت هواپیمایی اذربایجان در سال 2010 به نقطه اوج خود رسید و در این سال هواپیماهای روسی توپولوف و دیگر هواپیماهای به جا مانده از دوران اتحاد جماهیر شوروی از ناوگان آذربایجان ایرلاینز خارج و هواپیماهای مدرن همچون ایرباس و بوئینگ جایگزین آن ها شد. شایان ذکر است؛ مقر اصلی شرکت هواپیمایی آذربایجان فرودگاه حیدر علی اف در شهر باکو پایتخت جمهوری آذربایجان است. این شرکت در حال حاضر به 22 مقصد مختلف در دنیا پرواز مستقیم دارد و علاوه بر ناوگان هواپیما از ناوگان هلیکوپترهای مدرن اروپایی نیز برخوردار است.

ترکیه: ترکیه: سفر بقه سرزمین زیبایی ها، استانبول، آنتالیا، آنکارا، کوش آداسی

مجله دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: همگردی
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 4816

به "انتقال پروازهای شرکت هواپیمایی آذربایجان و بوتا ایرویز به ترمینال سلام" امتیاز دهید

1 کاربر به "انتقال پروازهای شرکت هواپیمایی آذربایجان و بوتا ایرویز به ترمینال سلام" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقال پروازهای شرکت هواپیمایی آذربایجان و بوتا ایرویز به ترمینال سلام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید