استقلال مدیری می خواهد که به درد تیم بخورد نه به درد وزیر ورزش!

به گزارش کنفرانس هکا، گودرز حبیبی در مصاحبه با خبرنگاران گفت: مشکل تیم استقلال این روزها فنی نیست، بلکه مسائل روحی است و دلیل آن هم حاشیه هایی است که بعد از دربی فراوری شد و هیچ فردی نتوانست آن را مهار کند. حال اگر شرایط روحی بازیکنان برای دیدار با الهلال خوب باشد می توان به نتیجه دریافت در این بازی امیدوار بود و در غیر این صورت شانس مقابل الهلال کم می گردد.

استقلال مدیری می خواهد که به درد تیم بخورد نه به درد وزیر ورزش!

وی افزود: جمع کردن حاشیه های تیم های بزرگ مدیرانی قوی می خواهد که از پس این مسائل بر آید. چیزی که متأسفانه من در استقلال نمی بینم.

حبیبی بیان داشت: اینهایی که در استقلال پست دارند مدیر نیستند. هم و غم آقایان تمجید از وزیر ورزش است. به عنوان یک پیشکسوت استقلال و فردی که خاک این فوتبال را خورده می گویم این باشگاه مدیرانی می خواهد که به درد تیم بخورند نه به درد وزیر.

پیشکسوت آبی پوشان تاکید نمود: اگر مدیریت به فکر تیم بود که یک بچه! نمی توانست در زمین و در دیداری به این مهمی تصمیم بزرگی برای پنالتی بگیرد. یا یک بچه نمی توانست به خودش اجازه دهد رختکن را به هم بریزد. آقایان اینجا استقلال است… شاید شما صندلی استقلال را ندانید و آن را با یک تیم معمولی (محلی) اشتباه بگیرید، اما ما می دانیم این تیم چه شأن و صندلیی در فوتبال ایران و آسیا دارد و نباید اعتبار آن را با بچه بازی از بین برد.

وی توضیح داد: متأسفانه انتخاب ها برای مدیریت باشگاه استقلال مدتهاست درست انجام نمی گردد و این سر منشأ بسیاری از مسائل است. من نمی دانم تصمیم برای آینده استقلال چیست اما اگر خدای ناکرده در این بازی نتیجه نگیرند، باید در این تیم خانه تکانی گردد. هم در مدیریت و هم در کادر فنی باید تغییرات ایجاد گردد.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 2605

به "استقلال مدیری می خواهد که به درد تیم بخورد نه به درد وزیر ورزش!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال مدیری می خواهد که به درد تیم بخورد نه به درد وزیر ورزش!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید