استاندار تهران: کمبود مرغ و روغن در بازار جبران شده

به گزارش کنفرانس هکا، منصوری گفت: شرایط بازار به تعادل رسیده و کمبود کالایی مانند روغن و مرغ جبران شده است.

استاندار تهران: کمبود مرغ و روغن در بازار جبران شده

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، استاندار تهران گفت: با توجه به بازدید های میدانی با تنظیم عرضه و تقاضا، مسائل حوزه مرغ رفع شده است.

او گفت:کالایی همانند روغن در فروشگاه های زنجیره ای به اندازه مورد احتیاج وجود دارد، اما ممکن است در بعضی خرده فروشی ها مسائلی ایجاد شده باشد که مقرر شد ظرف 24 ساعت آینده، کمبود روغن در خرده فروشی ها نیز حل و فصل گردد.

محسن منصوری مسائل موجود در شبکه توزیع قطعا به صورت ریشه ای در کوتاه مدت حل نمی گردد. برای تقویت شبکه توزیع باید شرکت های پخش، کار را به صورت جدی پیگیری نمایند تا کمبود های احتمالی در سطح بازار رفع گردد.

به گفته او هر کالایی که به وسیله تعزیرات و یا نهاد های اطلاعاتی به هر دلیلی از جمله احتکار ضبط شوند، بلافاصله و بدون اینکه دپو شوند، وارد شبکه توزیع خواهند شد.

منصوری با تاکید بر اینکه تشدید نظارت ها در سطح بازار گفت: مجموعه تعزیرات، بازرسی صمت و اصناف ظرف روز های گذشته جریان نظارت را به خوبی پیگیری کردند، بعلاوه با تشدید نظارت ها با هرگونه کم فروشی و گرانفروشی به صورت جدی برخورد خواهد شد.

استاندار تهران گفت: قرار است فهرست نانوایی هایی که تعطیل نموده اند و یا کم فروشی یا گرانفروشی داشتند به دستگاه های نظارتی ارائه گردد. بی تردید اگر نانوایی کار خود را به درستی انجام داده باشد و با مشکل کمبود آرد روبرو گردد، این کمبود را جبران می کنیم، اما اگر فروش آرد غیر از شبکه رسمی را انجام داده باشد، برخورد جدی صورت خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 تیر 1401 بروزرسانی: 10 تیر 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 13910

به "استاندار تهران: کمبود مرغ و روغن در بازار جبران شده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استاندار تهران: کمبود مرغ و روغن در بازار جبران شده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید