از سازمان لیگ طلب داریم، 185 میلیارد تومان حق باشگاه ها چه شد؟

به گزارش کنفرانس هکا، به گزارش خبرنگاران، سعید آذری درباره اینکه گفته بود باشگاه ذوب آهن از سازمان لیگ طلبکار است و سازمان لیگ اظهار داشت که بدهکار هم هستید، گفت: نگفتم از سازمان لیگ طلب داریم. گفتم عزیزانمان پول به باشگاه ها بدهند تا باشگاه ها ورزشگاه های خود را تجهیز نمایند. عزیزان گفتند ذوب آهن طلب ندارد ولی الان می گویم که طلب داریم.

از سازمان لیگ طلب داریم، 185 میلیارد تومان حق باشگاه ها چه شد؟

وی اضافه نمود: فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ طی چهار، پنج سال اخیر از طرف باشگاه ها حدود 185 میلیارد تومان قراردادهای تبلیغاتی بسته اند. تحقیق کنید از این 185 میلیارد تومان چقدر وصول شده و چقدر از آن چک های مشکوک الوصول است و به حساب سازمان لیگ نیامده است.

مدیرعامل ذوب آهن درباره اینکه آیا به حسابرسی های سازمان لیگ شک دارد؟ تاکید نمود: من به حسابرسی سازمان لیگ شک ندارم. یقین دارم چک ها پاس نشده است. چطور است که درآمدهای سازمان لیگ را به حساب باشگاه ها منظور نمی نمایند و در این مدت تمام باشگاه ها به سازمان لیگ بدهکارند؟ مگر می گردد؟

آذری که با برنامه استادیوم تبادل نظر می کرد، ادامه داد: من خودم در هیات رئیسه سازمان لیگ بوده ام. بارها به سازمان لیگ گفته ام اشتباهتان این است که درآمدهایی که در راه دارید و درآمدهایی که قابل احیا است را به حساب بستانکار باشگاه ها نمی گذارید و باشگاه ها همواره به شما بدهکارند؛ شما هرچه به باشگاه ها می دهید علی الحساب است و آنرا به حساب بدهکار منظور می کنید. اگر باشگاه ها این چک ها را پاس نمایند می بینید که باید چقدر به هر باشگاه بدهند. سازمان لیگ بدهکار باشگاه ها است.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در انتها درباره شرایط استادیوم فولادشهر برای هفته اول لیگ برتر هم گفت: با تمام وجود کوشش می کنیم و این استادیوم در روز بازی با سایپا مسئله ای نخواهد داشت.

ayrokh.ir: مجله گردشگری و مسافرتی

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 5156

به "از سازمان لیگ طلب داریم، 185 میلیارد تومان حق باشگاه ها چه شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از سازمان لیگ طلب داریم، 185 میلیارد تومان حق باشگاه ها چه شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید