ارزانترین بلیط هواپیما فرانکفورت

به گزارش کنفرانس هکا، رزرو ارزانترین بلیط هواپیما فرانکفورت

اگر شما نیز راهی شهر فرانکفورت هستید و می خواهید پروازی آسان و راحت و در عین حال ارزان را در سفر به این شهر تجربه کنید، بهترین و ارزانترین بلیط هواپیما فرانکفورت را می توانید از همین جا و تنها با چند کلیک ساده به راحتی خریداری کنید. اگر قصد سفر بدون توقف به فرانکفورت را دارید می توانید از هواپیمایی های لوفتهانزا و یا ایران ایر و اگر قصد سفر غیر مستقیم به فرانکفورت را دارید می توانید از هواپیمایی های ایرفلوت(ارزانترین بلیط هواپیما فرانکفورت)، ترکیش، قطر ایرویز، پگاسوس، امارات، اوکراین ایرلاینز، عمان ایر و آسترین ایرلاینز بلیط تهیه کنید. در این مطلب با خبرنگاران همراه باشید تا اطلاعاتی کلی در رابطه با شهر فرانکفورت را به شما عزیزان ارائه کنیم.

ارزانترین بلیط هواپیما فرانکفورت

درباره فرانکفورت

فرانکفورت مرکز تجاری و مالی آلمان و بزرگترین شهر ایالت هِسن است. بیشتر شهرت فرانکفورت به خاطر ساختمان های بلند و شلوغ ترین فرودگاه آلمان است که در این شهر قرار گرفته است.

فرانکفورت در کنار رود ماین واقع شده است. این شهر پایتخت مالی اروپای قاره ای و مرکز حمل و نقل آلمان است. بانک مرکزی اروپا و بورس آلمان در فرانکفورت قرار گرفته است. به علاوه این شهر میزبان بسیاری از نمایشگاه های تجاری مثل نمایشگاه اتومبیل فرانکفورت و نمایشگاه کتاب فرانکفورت است.

فرانکفورت شهر تضادها است. بانکدارهای ثروتمند، دانش آموزان، و ترک تحصیل کرده ها همه با هم در شهری زندگی می کنند که در آن برخی از بلندترین و مدرن ترین آسمانخراش های اروپا در کنار ساختما ن های قدیمی قرار دارند که به بهترین نحو از آن ها حفاظت و نگهداری می شود.

فرانکفورت متنوع ترین شهر آلمان است و بیشترین درصد مهاجران و افراد خارجی مستقر در کشور آلمان در این شهر زندگی می کنند.

فرودگاه بین المللی فرانکفورت

فرودگاه فرانکفورت یکی از شلوغ ترین فرودگاه های اروپا است. این فرودگاه در زمینه جابجایی مسافر پس از فرودگاه های لندن و پاریس در رتبه سوم قرار گرفته است و به عنوان نهمین فرودگاه شلوغ جهان شناخته شده است.

رزرو بهترین هتل های فرانکفورت

حمل و نقل عمومی فرانکفورت

بهترین روش برای سفر درون شهری در شهر فرانکفورت استفاده از U-Bahn(متروی زیرزمینی و روی زمینی)، تراموا و اتوبوس است. برای رفتن به حومه شهر نیز می توانید از S-Bahn(ترن های پرسرعت) استفاده کنید. ایستگاه های U-Bahn با حرف U در زمینه آبی رنگ و ایستگاه های S-Bahn با حرف S بر روی زمینه سبز رنگ نشان داده می شوند.

جاذبه های گردشگری فرانکفورت

فرانکفورت شهری با آسمان خراش های سر به فلک کشیده است به طوریکه 10 آسمان خراش از بلندترین آسمان خراش های آلمان در این شهر قرار دارند. علاوه بر این وجود موزه های این شهر می تواند روزها شما را سرگرم و مجذوب خود کند. همچنین در مرکز شهر فرانکفورت می توانید شاهد بناهای تاریخی بسیاری باشید. از جمله این بناها می توان به کلیسای سنت پل اشاره کرد که اولین مجلس دموکراتیک آلمان در آن برگزار شد.

مراکز خرید فرانکفورت

فرانکفورت مکانی فوق العاده برای خرید است. از آنجایی که مراکز خرید آن کالاهای مورد نیاز گردشگران و افراد محلی را فراهم می کنند، بنابراین تمامی اجناس را از قیمت های گران تا ارزان در این شهر می توانید پیدا کنید. بیشتر مراکز خرید فرانکفورت در مرکز شهر قرار دارند. بیشتر مراکز خرید تا ساعت 20:00 باز هستند. البته برخی از مراکز خرید بزرگ تر تا ساعت 21:00 و 22:00 هم باز هستند. همچنین مراکز خرید فرانکفورت روزهای یکشنبه تعطیل هستند.

احتمالا این مطلب را هم بپسندید:

ترکیه: ترکیه: سفر بقه سرزمین زیبایی ها، استانبول، آنتالیا، آنکارا، کوش آداسی

مجله دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: فلای تودی
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 5087

به "ارزانترین بلیط هواپیما فرانکفورت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارزانترین بلیط هواپیما فرانکفورت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید