آیفون 11 در تاریخ 29 شهریور وارد بازار می گردد

به گزارش کنفرانس هکا، به نظر می رسد اخبار این چند روز قرار است مدام درباره آیفون 11 باشد. پریشب اپل رسما خاطرنشان کرد که در تاریخ 19 شهریور قرار است مراسمی در سالن استیو جابز در مقر اپل، یعنی اپل پارک، برگزار کند که انتظار داریم در این مراسم، سه آیفون جدید با نام های آیفون 11، آیفون 11 پرو و iPhone 11 Pro Max معرفی شوند. حالا خبری جدید منتشر شده که زمان عرضه این سه گوشی را تعیین می نماید.

آیفون 11 در تاریخ 29 شهریور وارد بازار می گردد

با توجه به این خبر و البته سابقه اپل در تاریخ عرضه آیفون های هرسال، می توانیم به این خبر اعتماد کنیم. آنطور که گفته شده، قرار است پیش فروش این آیفون ها از روز آدینه 13 سپتامبر مصادف با 22 شهریور، توسط خود اپل و البته اپراتورهای موبایلی آمریکا، شروع گردد. این یعنی اولین آدینه پس از معرفی آیفون که با سنت اپل در سال های قبل هم یکسان است. سپس زمان عرضه محصول و رساندن آیفون های پیش خرید شده به دست مشتریان، ده روز پس از مراسم انجام خواهد شد که سال جاری مصادف می گردد با 29 شهریور ماه.

29 شهریور فقط قرار نیست سه آیفون جدید در آمریکا عرضه شوند بلکه این محصولات در کشورهایی که در موج اول عرضه آیفون 11 قرار داشته باشند نیز عرضه خواهد شد. این یعنی دقیقا یک هفته پس از شروع پیش فروش، آیفون 11 به دست صاحبان آن ها خواهد رسید. با این تفاسیر و سابقه اپل در عرضه آیفون، عجیب نیست که این زمان ها دقیق باشند و با اطمینان بگوییم که 29 شهریور شاهد عرضه آیفون 11 خواهیم بود.

نکته جالب این است که احتمالا مثل هر سال، یک یا دو روز پس از عرضه جهانی این گوشی، شاهد عرضه آیفون 11 در بازار کشورمان نیز خواهیم بود. معمولا آیفون هواداران و خواستار زیادی در ایران دارد و از همین رو، شرکت ها و اشخاص مختلف، سعی می نمایند تا همان یکی دو روز اول، آیفون جدید را وارد بازار نمایند. البته از همین حالا می توانیم بگوییم قیمت این گوشی در چند روز اول در کشور ما، سرسام آور خواهد بود و باید صبر کرد تا قیمت آن به قیمت منطفی نزدیک تر گردد.

اگر خبرها را دنبال نکرده اید، سال جاری شاهد سه مدل آیفون 11 خواهیم بود که که مدل پایه جایگزین آیفون XR می گردد. دو مدل آیفون 11 پرو و پرو مکس نیز قرار است جایگزین آیفون XS و XS مکس شوند. نکته جالب این است که سال جاری شاهد عرضه اولین آیفون ها با سه دوربین خواهیم بود که در اصل همان مدل های آیفون پرو هستند و دوربین سوم، از نوع اولترا واید خواهد بود.

همچنین گفتنی است که سال جاری هر سه گوشی در یک تاریخ عرضه خواهند شد. پارسال آیفون XR به دلیل مشکل در فراوری، یک ماه دیرتر عرضه شد و سال قبل از آن نیز، آیفون X با تاخیر یکی دو ماهه عرضه شد.

منبع: GSMArena

ayrokh.ir: مجله گردشگری و مسافرتی

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 5223

به "آیفون 11 در تاریخ 29 شهریور وارد بازار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیفون 11 در تاریخ 29 شهریور وارد بازار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید