آموزش و ایمن سازی 33 مدرسه حاشیه راه های ایلام

به گزارش کنفرانس هکا، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام گفت :طرح ایمن سازی و آموزش مدارس حاشیه راه ها در 33 مدرسه حاشیه راه های استان با همکاری پلیس راه اجرا شد.

آموزش و ایمن سازی 33 مدرسه حاشیه راه های ایلام

به گزارش خبرنگار از ، نوراله دلخواه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام گفت: این طرح به منظور فرهنگ سازی ترافیکی دانش آموزان برای افزایش ایمنی مدارس حاشیه راه ها و کاهش حوادث جاده ای به دو صورت فیزیکی و آموزشی در مدارس حاشیه راه ها اجرا شد.

او اضافه نمود: براساس برنامه ریزی های اجرا شده 33 مدرسه در طرح ایمن سازی قرار گرفتند که ایمن سازی فیزیکی با نصب تابلو های محدودیت سرعت و سبقت ممنوع، خط کشی عابر پیاده، نصب سرعت گیر، گل میخ و نصب چراغ چشمک زن به منظور آرام سازی ترافیک و ایجاد امنیت لازم برای تردد دانش آموزان در محدوده مدارس فراهم شد و در بخش ایمن سازی آموزشی نیز با توزیع اقلام یاری آموزشی و آموزش عملی چگونگی عبور و مرور از عرض جاده و رعایت نکات ایمنی در بین دانش آموزان مدارس حاشیه راه ها اجرا شد.

دلخواه افزود: توجه به نکات ایمنی و رعایت مقررات و قوانین رانندگی می تواند از تصادفات جاده ای جلوگیری کند. اجرای این طرح یک ضرورت است که علاوه بر ایمنی دانش آموزان و آسودگی خاطر والدین موجب فرهنگ سازی ترافیک آینده می گردد.

غ

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 7113

به "آموزش و ایمن سازی 33 مدرسه حاشیه راه های ایلام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش و ایمن سازی 33 مدرسه حاشیه راه های ایلام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید