آموزش نی نوازی مبتدی، آنلاین و تصویری

به گزارش کنفرانس هکا، اگر دنبال آموزش نی زنی با لب به زبان ساده، یا آموزش نی هفت بند هستید، این مطلب را از دست ندهید.

آموزش نی نوازی مبتدی، آنلاین و تصویری

به گزارش خبرنگاران، بنابراعلام خنیاگر، موسیقی زبان مشترک تمامی ملل و فرهنگ هاست که نه تنها می تواند آرامش بی نظیری به مستمع هدیه دهد بلکه به راحتی روح را از آلودگی ها و افکار مسموم رها می نماید.

آموزش موسیقی آنلاین از پایه

یادگیری این هنر شگفت انگیز می تواند زندگی هر فرد را نیز به راحتی دگرگون کند، بی جهت نیست که آموزش آن را هزینه نمی توان دانست بلکه سرمایه گذاری بلند مدت نیز محسوب می گردد.

مزایا بی نظیر موسیقی

اگر دوست دارید یک ساز بیاموزید و از مزایا حیرت انگیز آن همچون تغییر خلق و خو، افزایش حافظه، کاهش استرس و بروز خلاقیت بهره مند شوید اما زندگی پرمشغله این امکان را از شما گرفته و نمی توانید ساعت ها وقت بگذارید تا در این هیاهو و ترافیک اغلب سنگین از کلاس های حضوری آموزشگاه ها که معمولا با هزینه گزاف نیز همراه هستند، استفاده کنید، آموزشگاه خنیاگر با فراوری محتواهای آموزشی فرصت طلایی برای شما فراهم نموده تا در هر ساعت از شبانه روز و هر مکان حتی زمانی که منتظر اتوبوس یا مترو هستید از فیلم های آموزشی آنلاین که با شیوه استاندارد روز دنیا تهیه شده اند، استفاده کنید.

چالش های یادگیری حرفه ای موسیقی

اغلب اوقات عدم موفقیت خودمان را به شرایط خاص خانوادگی، محیط نابسامان محیطی و هزاران دلیل دیگر گره می زنیم اما در حال حاضر با وجود ابزارهای شگفت انگیز اینترنت برای یادگیری هیچ مهارتی حتی موسیقی نمی توان بهانه جویی کرد کافی است به جای مقصر دانستن دیگران فقط اراده کنید.

نباید فراموش کنید برای یادگیری موسیقی هیچ گاه دیر نیست، آموزشگاه موسیقی خنیاگر این امکان را فراهم نموده تا تمامی افراد از بچه ها مستعد تا افراد میانسال که اغلب حسرت روزهای رفته را می خورند و حتی خجالت می کشند برای تحقق آرزوی قلبی و یادگیری ساز جهت نمایش توانمندی خاک خورده درونی خویش گام بردارند بتوانند بیاموزند و حرفه ای بنوازند.

سرعت بالای یادگیری موسیقی بصورت تصویری و آنلاین

فرقی ندارد شما ساکن بهترین منطقه کلانشهر تهران با امکانات رویایی هستید یا زندگی در دورترین شهر مرزی موجب شده فرصت اینکه از کلاس های آموزشی با کیفیت و استفاده از محضر اساتید مشهور موسیقی استفاده کنید را از دست بدهید می توانید به راحتی با استفاده از بسته های آموزشی خنیاگر مطابق با اصول استاندارد دنیای از آموزشات حرفه ای استادانی که در تمام کشور و نزد تمامی اهالی موسیقی ایران و حتی دنیا شناخته شده هستند، بیاموزید و هنر وجودی خویش را به نمایش بگذارید.

تماشا حتی یک بار فیلم ها و انجام تمرین می تواند احتیاج تمامی علاقه مندان عزیز و هنردوست را به آموزش حرفه ای را با هزینه ای مقرون به صرفه رفع کند علاوه بر آن که برخلاف کلاس های حضوری آموزشگاه ها شما می توانید بارها و بارها این محتواهای آموزشی را نیز ببینید، یک بار هزینه کنید و مادام العمر از مزایا بی نظیر آن بهره مند شوید.

بعضی با این تصور که برای آموزش موسیقی فقط ارتباط مستقیم با استاد می تواند مفید باشد خود را از استفاده از فرصت طلایی برای دریافت آموزش های آنلاین محروم می نمایند.

اما با خنیاگر به راحتی می توانید بیاموزید و پیشرفت کنید علاوه بر حضور بهترین اساتید موسیقی ایران که آرزوی بسیاری فقط استفاده از آموزشات بی نظیر آن هاست و کارنامه درخشان آنها همچون الماس در این عرصه می درخشد و هر فردی را می تواند مجاب کند که سطح آموزشات با چه کیفیتی تهیه شده اما مجموعه خنیاگر اصول حرفه ای را نیز در زمان ضبط فیلم ها به شکل دقیق رعایت نموده است.

آموزش نی هفت بند مبتدی

شاهو عندلیبی

نی با آوای سوزناک و مخملین خویش افراد بسیاری را ترغیب می نماید که این ساز اصیل و نجیب را بیاموزند. فرقی ندارد که مایلید از این ساز در تکنوازی یا همنوازی استفاده کنید، زمانی شاهد مهارت بالا در نواختن این ساز محبوب خواهید شد که گام های آموزشی خود را درست بردارید.

در این 9 جلسه آموزشی پربار که همراه با تمرین ممکن است یک سال به طول بیانجامد، تمامی افراد با هر سطحی از دانش موسیقایی می توانند همراه با بیان شیوای استاد شاهو عندلیبی تکنیک ها و نکات آموزشی ساز نی هفت بند ایرانی را به درستی بیاموزند.

آموزش پیشینه و ساختار ساز از دیگر نکاتی است که در این بسته آموزشی به آن پرداخته شده است. قرارگیری آموزش نت خوانی، کوک های ساز، انگشت گذاری و ترکیب درست تمارین و قطعات می تواند بیانگر سطح بالای کیفیت این بسته آموزشی منحصر به فرد باشد.

درباره مدرس

شاهو عندلیبی از هنرمندان و اساتید برجسته موسیقی اصیل کردی است. توانمندی ایشان علاوه بر نواختن حرفه ای نی در آواز خوانی نیز شهره عام و خاص است.

آثار بی نظیری که فراوری نموده اند همچون الماس در سوابق کاری ایشان می درخشد. به ارث بردن استعداد از زنده یاد ایرج عندلیبی (پدر) اگرچه در تبلور مهارت خیره نماینده ایشان تاثیر بسیاری داشت اما تجربه آموزی از محضر اساتیدی همچون مجید درخشانی (برای یادگیری گروه نوازی و بداهه نوازی)، استاد محمدرضا شجریان (در زمینه یادگیری آوا)، جمشید عندلیبی (برای یادگیری آموزش نی) را نیز نباید از قلم انداخت.

همچنین ایشان توانستند با اخذ مدرک کارشناسی ارشد موسیقی از دانشگاه هنر از نظر آموزشگاهکی نیز توانمندی خویش را ارتقا بخشد.

فعالیت های هنری شاخص

● حضور در گروه های ممتازی همچون مولانا، خورشید، گروه تنبور شمس و گروه آوا

●همکاری با گروه خورشید و ماه به رهبری استاد مجید درخشانی

●اجرای شاخص در کنسرت غوغای عشق باران

انتهای رپرتاژ آگهی

اروپا: اروپا: سفر به مهد فناوری و میراث دار تمدن باستانی روم و یونان

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 11788

به "آموزش نی نوازی مبتدی، آنلاین و تصویری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش نی نوازی مبتدی، آنلاین و تصویری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید