آمریکا در بحرین نشست امنیت دریایی برگزار می نماید

به گزارش کنفرانس هکا، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، برایان هوک، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران به تازگی از برنامه جدید این کشور برای برگزاری یک نشست درباره امنیت تردد دریایی در بحرین خبر داده است.

آمریکا در بحرین نشست امنیت دریایی برگزار می نماید

گفته شده نشست مورد نظر آمریکا در بحرین درباره امنیت تردد دریایی با حضور نمایندگان 65 کشور در سطح وزارتی برگزار خواهد شد.

آن گونه که اعلام شده بیشتر شرکت کنندگان در نشست بحرین، همان نمایندگان کشورهایی هستند که پیشتر در نشست ضدایرانی ورشو، پایتخت لهستان حضور پیدا نموده بودند، هرچند نشست لهستان نیز نتایج مورد نظر واشنگتن را در نهایت به همراه نداشت.

پیش از این نیز ترامپ، رئیس جمهور آمریکا طرح ایجاد ائتلاف دریایی برای تامین امنیت کشتیرانی را با حضور کشورهای خارجی خواهان شده بود، اما در نهایت سایر اعضای ناتو از این پیشنهاد استقبال ننموده و جلوگیری از تنش را اولویت نخست عنوان کردند.

حال به نظر می رسد با به بن بست رسیدن طرح کاخ سفید برای تشکیل ائتلاف نظامی بین المللی به بهانه تامین امنیت تردد دریایی، حال مقامات آمریکایی به برگزاری یک نشست در بحرین اکتفا نموده و در نظر دارند تا این موضوع را در قالب یک کنفرانس به پیش ببرند.

pariha.ir: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

kalarena.com: کالارنا: مقایسه و نقد کالاهای دیجیتالی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 اسفند 1401 بروزرسانی: 3 اسفند 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 4237

به "آمریکا در بحرین نشست امنیت دریایی برگزار می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمریکا در بحرین نشست امنیت دریایی برگزار می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید