آلوس: دوست دارم در لیگ برتر انگلیس بازی کنیم

به گزارش کنفرانس هکا، مدافع برزیلی با اعلام رد پیشنهاد بازی در تیم های منچسترسیتی و چلسی عنوان نمود دوست دارد فرصت بازی در لیگ برتر را به دست بیاورد.

آلوس: دوست دارم در لیگ برتر انگلیس بازی کنیم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از اکیپ، دنی آلوس، مدافع 35 ساله که به روزهای پایانی مصدومیت خود نزدیک می گردد، می تواند به زودی به میادین بازگردد. این بازیکن درباره بازی در لیگ برتر انگلیس گفت: فکر نمی کنم بدون بازی در لیگ برتر انگلیس بازنشسته شوم. قطعا لیگ برتر انگلیس بهترین لیگ در دنیا است. به خاطر این که طرفداران احترام زیادی برای بازیکنان قائل هستند و هم چنین شور و شوق فوتبالی زیادی نیز در این کشور است. اگر بتوانم در لیگ برتر انگلیس بازی کنم خیلی خوشحال خواهم بود.

آلوس که 3 قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را در کارنامه دارد هنوز با پاری سن ژرمن در این رقابت ها به این افتخار دست نیافته است و تیم او اکنون بعد از ناپولی و لیورپول در رده سوم جدول رده بندی قرار گرفته است.

در همین رابطه آلوس افزود: پاری سن ژرمن بازی های آسانی در لیگ فرانسه دارد ولی در لیگ قهرمانان این طور نیست. هیچ تیمی الان نیست که بازیکنان بهتری نسبت به تیم ما داشه باشد ولی وقتی بازیکنان برابر لیورپول بازی کردند و شکست خوردند فهمیدند که با چه تیمی بازی کردند. بازیکنان باید بدانند که لیگ قهرمانان با لیگ فرانسه تفاوت زیادی دارد و من فکر می کنم وقتی با لیورپول بازی کردیم و شکست خوردیم خیلی از بازیکنان نمی دانستند با چه تیمی روبه رو شدند.

sabzevartoday.ir: سبزوار: با مجله خبری تحلیلی سبزوار بروز باشید

tafreh.ir: طفره: تارنمای خبری تحلیلی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 1237

به "آلوس: دوست دارم در لیگ برتر انگلیس بازی کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلوس: دوست دارم در لیگ برتر انگلیس بازی کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید