کانتونا جایزه رئیس یوفا را دریافت می نماید

به گزارش کنفرانس هکا، اریک کانتونا، بازیکن سابق تیم منچستریونایتد انگلیس و تیم ملی فرانسه جایزه ویژه رئیس اتحادیه فوتبال اروپا را دریافت می نماید.

کانتونا جایزه رئیس یوفا را دریافت می نماید

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا)، اریک کانتونای 53 ساله جایزه ویژه رئیس این اتحادیه را به خاطر دستاوردهای برجسته دوران فوتبال حرفه ای اش و همچنین پشتیبانی از طرح های خیریه دریافت می نماید.

در بیانیه ای که اتحادیه فوتبال اروپا به نقل از الکساندر چفرین، رئیس این نهاد در سایت رسمی خود منتشر کرد آمده است: جایزه ریاست یوفا فقط تاییدی بر دستاوردهای حرفه ای اریک کانتونا نیست و شامل شخصیت های او که از ارزش ها و نظرهای خود دفاع می نماید و تمام وجودش را صرف این باورها می نماید می شوند.

قرار است جایزه ویژه رئیس اتحادیه فوتبال اروپا در مراسم روز پنجشنبه این نهاد در شهر موناکوی فرانسه به اریک کانتونا اهدا گردد. این مراسم که اختصاص دارد به معرفی بهترین های قاره اروپا همزمان به قرعه کشی فصل جدید لیگ قهرمانان نیز خواهد پرداخت. ابتدا و از ساعت 20:30 مراسم قرعه کشی برگزار می گردد و در ادامه بهترین های فصل گذشته یوفا معرفی خواهند شد.

pariha.ir: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

kalarena.com: کالارنا: مقایسه و نقد کالاهای دیجیتالی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 اسفند 1401 بروزرسانی: 3 اسفند 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 5256

به "کانتونا جایزه رئیس یوفا را دریافت می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کانتونا جایزه رئیس یوفا را دریافت می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید