آخرین قیمت انواع کنسول بازی و لوازم جانبی آن در بازار (تاریخ 15 مرداد)

به گزارش کنفرانس هکا، در این گزارش به آنالیز قیمت انواع کنسول بازی و لوازم جانبی آن به تاریخ 15 مرداد خواهیم پرداخت.

آخرین قیمت انواع کنسول بازی و لوازم جانبی آن در بازار (تاریخ 15 مرداد)

به گزارش خبرنگار ، کنسول های بازی در گذشته به عنوان وسیله بازی برای بچه ها شناخته می شدند اما با گذر زمان و افزایش استقبال از این نوع بازی رایانه ای، حال جوانان و بزرگسالان نیز از هواداران پروپاقرص کنسول های بازی و عناوین رایانه ای شده اند. این صنعت یکی از پردرآمدترین جنبه های تفریح و سرگرمی در جهان استو بازار بسیار پرسودی دارد. در این گزارش قصد داریم به آنالیز قیمت انواع کنسول بازی و لوازم جانبی آن در بازار به تاریخ 15 مرداد بپردازیم. پس از خاتمه ماه ابتدای تابستان، قیمت انواع کنسول حدود 200 تا 500 هزار تومان کاهش پیدا نموده است.

*قیمت ها به تومان است*

**در فهرست های زیر، قیمت تمامی مدل هایی که دارای گارانتی معتبر هستند، با همان قیمت مصوب شرکت گارانتی آورده شده است، البته قیمت یک مدل با گارانتی های مختلف نیز ممکن است تفاوت هایی داشته باشد. تمامی مدل ها دارای نسخه بدون گارانتی نیز هستند که در بازار با قیمتی ارزانتر به فروش می رسند. **

شرکت سونی

سونی در حال حاضر برترین نام در حوزه بازی و سرگرمی به شمار می آید. این شرکت ژاپنی با سابقه طولانی در فراوری کنسول های بازی مانند سری پلی استیشن، میلیون ها هوادار در سراسر جهان دارد و فراوریات گیمینگ آن بسیار پرفروش است. از همین جهت درآمد و سود این شرکت بالا بوده و هر روز نیز رشد صعودی دارد. در حال حاضر این شرکت دو کنسول پلی استیشن 4 اسلیم و پرو را به بازار عرضه نموده و به فروش می رساند. پیش بینی می گردد نسل بعدی کنسول های سونی در سال آینده معرفی شوند.در ادامه آخرین قیمت کنسول ها و لوازم جانبی شرکت سونی در بازار را مشاهده می کنید:

شرکت مایکروسافت

مایکروسافت به عنوان غول نرم افزاری جهان از حدود20 سال پیش با فراوری کنسول های بازی سری ایکس باکس وارد این عرصه پرهوادار شده است. کنسول های مایکروسافت بیشتر در کشور آمریکا به فروش می رود و در دیگر کشور های جهان بازار پرسودی ندارد، این شرکت از نظر تاثیرگذاری در صنعت گیم فاصله زیادی با سونی دارد اما در هر صورت به کوشش خود ادامه می دهد تا بتواند به برترین شرکت در این صنعت تبدیل گردد. یکی از دلایل فاصله مایکروسافت با سونی، در فراوری بازی های اختصاصی است که در این زمینه سونی عملکردی به مراتب بهتر از مایکروسافت دارد. در ادامه آخرین قیمت کنسول ها و لوازم جانبی شرکت مایکروسافت در بازار را مشاهده می کنید:

شرکت نینتندو

شرکت ژاپنی نینتندو یک شرکت قدیمی، پرسابقه و قابل احترام در حوزه گیمینگ است که در تاریخ خود کنسول و بازی های بسیار زیادی فراوری و عرضه نموده است. این شرکت با استراتژی ساخت بازی های اختصاصی و جذاب برای کنسول های خود توانسته کنسول های خانگی و دستی فراوانی به فروش برساند. بازی های اختصاصی نینتندو همیشه از خریداران امتیازات بالایی دریافت نموده و محبوبیت بالایی دارند. در حال حاضر نینتندو سوئیچ، جدیدترین کنسول این شرکت ژاپنی در بازار است. به تازگی نسخه کوچکتر نینتندو سوئیچ نیز عرضه شده و به زودی وارد بازار می گردد.در ادامه آخرین قیمت کنسول ها و لوازم جانبی شرکت نینتندو در بازار را مشاهده می کنید:

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 4607

به "آخرین قیمت انواع کنسول بازی و لوازم جانبی آن در بازار (تاریخ 15 مرداد)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین قیمت انواع کنسول بازی و لوازم جانبی آن در بازار (تاریخ 15 مرداد)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید