3000خانه ورزش روستایی در کشور احداث می شود

به گزارش کنفرانس هکا، به گزارش خبرنگاران، سید عبدالحمید احمدی صبح پنج شنبه در ششمین جشنواره فرهنگی، آئینی و ورزشی اقوام ایران اسلامی به میزبانی گرمسار، ضمن بیان اینکه ورزش یکی از بسترهای وحدت اقوام ایران زمین است، تأکید کرد: توسعه ورزش در روستاها و همچنین در بین عشایر و اقوام مختلف کشور یکی از رسالت ها و البته سیاست های وزارت ورزش و جوانان است.

3000خانه ورزش روستایی در کشور احداث می شود

وی اضافه کرد: برپایی رویدادهای ورزشی در کنار توسعه ورزش بین روستائیان برای رشد و شکوفایی استعدادها امری مهم تلقی می شود لذا یکی از برنامه های وزارت ورزش و جوانان در این زمینه برگزاری جام خوشه چین است که در دهه فجر مراسم اختتامیه آن برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی وزیر ورزش و جوانان دولت دوازدهم بابیان اینکه جام خوشه چین ظرفیتی برای استمرار تعاملات ورزشی و فرهنگی بین اقوام ایرانی است، تأکید کرد: ترویج فرهنگ عمومی، سبک زندگی، ورزش و سلامتی و ... در زمره محورهای این رویداد است.

احمدی بابیان اینکه بیش از سه هزار خانه ورزش روستایی احداث می شود، ابراز داشت: هر چه ظرفیت های ورزشی بیشتر در اختیار روستایی های سراسر کشور قرار گیرد، در توسعه ورزش همگانی پیروز تر خواهیم بود.

وی به جشنواره اقوام به میزبانی گرمسار نیز اشاره کرد و تأکید داشت: این جشنواره در راستای نزدیکی هرچه بیشتر اقوام، شادی و نشاط مردم مؤثر است.

به گزارش خبرنگاران، ششمین دوره جشنواره ملی اقوام و عشایر ایرانی از روز چهارشنبه در گرمسار و بخش ایوانکی برگزار و آذربایجان شرقی، لرستان، گلستان، مازندران، سمنان، چهارمحال بختیاری، خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، ایلام، خراسان شمالی و کردستان در آن حضور دارند.

رپورتاژ رایگان: 10az10: آگهی رایگان، رپورتاژ رایگان، آگهی بنری ارزان، خرید بک لینک

روسیه: روسیه: سفر به کشور پهناور تزارها، مسکو، سن پطرزبورگ، سوچی و کازان

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 7309

به "3000خانه ورزش روستایی در کشور احداث می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "3000خانه ورزش روستایی در کشور احداث می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید