2 دستگاه سی تی اسکن در شهرستان های فردوس و نهبندان راه اندازی می گردد

به گزارش کنفرانس هکا، خبرنگاران/خراسان جنوبی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از راه اندازی دو دستگاه سی تی اسکن در شهرستان های فردوس و نهبندان طی روزهای آینده اطلاع داد.

2 دستگاه سی تی اسکن در شهرستان های فردوس و نهبندان راه اندازی می گردد

محمد دهقانی فیروزآبادی، امروز شنبه 16 فروردین، در جمع خبرنگاران گفت: با حمایت های وزارت بهداشت دو دستگاه سی تی اسکن زیمنس آلمان اسلایس 16 برای شهرستان های فردوس و نهبندان خریداری شده است.

به گزارش خبرنگاران، وی اظهار کرد: با پیگیری های اجرا شده مجوز لازم از سازمان انرژی اتمی اخذ شده، شرکت پشتیبان در ایران تجهیزات نصب مورد احتیاج برای نصب دستگاه سی تی اسکن در فردوس را امروز ارسال خواهد نمود و از فردا نیز کارشناسان این شرکت کار نصب این دستگاه سی تی اسکن در بیمارستان فردوس را شروع خواهند کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند توضیح داد: بعد از آماده شدن فضای نصب دستگاه سی تی اسکن در شهرستان نهبندان، راه اندازی این دستگاه در بیمارستان آن انجام خواهد شد.

دهقانی اظهار کرد: ضروری است از همت دولت در راستای تأمین این دستگاه ها در شرایطی که تحریم های ظالمانه علیه کشور وجود دارد و از حمایت های وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در اختصاص این دو دستگاه به استان که همیشه نگاه ویژه ای به استان دارند و همچنین از پیگیری ها و کوشش های استاندار خراسان جنوبی که باعث شد تسریع در فرایند تحویل دستگاه ها به استان گردد، صمیمانه تقدیر و تشکر نموده و امیدوارم با راه اندازی این دستگاه ها، بتوانیم شاهد خدمت رسانی هرچه بیشتر و بهتر به مردم این دو شهرستان باشیم.

رپورتاژ رایگان: 10az10: آگهی رایگان، رپورتاژ رایگان، آگهی بنری ارزان، خرید بک لینک

روسیه: روسیه: سفر به کشور پهناور تزارها، مسکو، سن پطرزبورگ، سوچی و کازان

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 شهریور 1400 بروزرسانی: 10 شهریور 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 9681

به "2 دستگاه سی تی اسکن در شهرستان های فردوس و نهبندان راه اندازی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2 دستگاه سی تی اسکن در شهرستان های فردوس و نهبندان راه اندازی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید