گل محمدی: انتخابات هیئت فوتبال گیلان قانونی نیست، به ما هم فشار زیادی می آورند

به گزارش کنفرانس هکا، مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران گفت که به خاطر اتفاقات اخیر درخصوص انتخابات هیئت فوتبال تهران در حال تحمل سخت ترین فشارهاست.

گل محمدی: انتخابات هیئت فوتبال گیلان قانونی نیست، به ما هم فشار زیادی می آورند

رضا گل محمدی درباره نشست با نمایندگان وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال درباره برگزاری انتخابات ریاست هیئت فوتبال استان تهران به خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: در این جلسه پاسخ هیئت فوتبال تهران را دادیم و گفتیم برای برگزاری انتخابات، حتماً باید سرپرست جدیدی برای این هیئت معرفی گردد. با حضور شیرازی به عنوان رئیس هیئت فوتبال و نامزدی او برای این سمت، برگزاری انتخابات امکان پذیر نیست.

وی ادامه داد: اگر شیرازی نامزد نبود، مسئله ای از این بابت وجود نداشت چون شرایط برابر نیست و نمی گردد که یک نفر هم رئیس باشد، هم افراد مجمع را بچیند، هم حق رأی داشته باشد و هم نامزد باشد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران درمورد انتخاب قربانعلی الماسخاله به عنوان رئیس هیئت فوتبال استان گیلان با وجود غیبت رئیس فدراسیون فوتبال و مخالفت اداره کل ورزش و جوانان گیلان گفت: فکر نمی کنم نتایج این انتخابات مورد قبول واقع گردد. اگر مدیر کل ورزش و جوانان استان به عنوان نایب رئیس و رئیس فدراسیون به عنوان رئیس مجمع حاضر نباشد، مجمع قانونی نیست. با این حال اطلاعات بیشتری ندارم و نمی توانم در این باره قضاوت کنم.

گل محمدی در پاسخ به این پرسش که آیا ممکن است فشارها روی اداره کل ورزش و جوانان تهران سبب برگزاری انتخابات هیئت فوتبال تهران گردد، گفت: فشار روی ما زیاد است و من سخت ترین فشارها را تحمل می کنم. این فشار از طرف کسانی است که می خواهند انتخابات تحت هر شرایطی برگزار گردد، اما ما اجازه نمی دهیم این اتفاق رخ دهد.

ترکیه: ترکیه: سفر بقه سرزمین زیبایی ها، استانبول، آنتالیا، آنکارا، کوش آداسی

مجله دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 7469

به "گل محمدی: انتخابات هیئت فوتبال گیلان قانونی نیست، به ما هم فشار زیادی می آورند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل محمدی: انتخابات هیئت فوتبال گیلان قانونی نیست، به ما هم فشار زیادی می آورند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید