گراهام: شکست استیضاح ترامپ را قدرتمندتر می نماید

به گزارش کنفرانس هکا، فارس نوشت:لیندسی گراهام سناتور جمهوری خواه آمریکایی روز یکشنبه گفت معتقد است که فرآیند استیضاح دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به زودی شکست می خورد و نه تنها ترامپ را تضعیف نمی کند، بلکه به ترسیم چهره ای قدرتمندتر از او در چشم رهبران خارجی خصوصا در غرب آسیا منجر می گردد.

گراهام: شکست استیضاح ترامپ را قدرتمندتر می نماید

گراهام که بعد از سفر به قطر با روزنامه واشنگتن تایمز صحبت می کرد، در پاسخ به سؤالی در خصوص تبعات استیضاح گفت، این فرآیند را از حالا شکست خورده خوانده و گفت: رئیس جمهور از لحاظ سیاسی قدرتمندتر می گردد. فکر می کنم آدم های این منطقه این احساس را داشتند که اگر به کسی ضربه ای قدرتمند بزنید و آن فرد آن ضربه را رد کند، در آن صورت آن فرد قدرتمندتر می گردد.

وی اضافه نمود: از یک منظر خاورمیانه ای، او محکم ترین مشت آن ها را دریافت نموده، اما همچنان ایستاده است.

دموکرات های مجلس نمایندگان آمریکا هفته هاست که در واکنش به پرونده موسوم به اوکراین گیت تحقیقات استیضاح ترامپ را کلید زده اند. ترامپ متهم است که ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین را برای یاری به بدنام کردن جو بایدن نامزد بالقوه دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده تحت فشار قرار داده است.

انتظار می رود مجلس نمایندگان آمریکا این هفته استیضاح ترامپ را به رأی بگذارد. در صورت رأی آوردن این لایحه، استیضاح به سنا می رود. اکثریت جمهوری خواه سنا و الزام رأی مثبت دو سوم اعضا به استیضاح موجب شده تا اغلب کارشناسان برای تأیید نهایی استیضاح و برکناری ترامپ شانس بسیار اندکی قائل باشند.

310311

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 7786

به "گراهام: شکست استیضاح ترامپ را قدرتمندتر می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گراهام: شکست استیضاح ترامپ را قدرتمندتر می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید