کیش و مات سدمعبری ها و وانتی های مزاحم در منطقه14

به گزارش کنفرانس هکا، با درخواست شهروندان منطقه14 آزادسازی معابر خیابان شهید سعیدی از انسداد واحدهای صنفی متخلف از جمله وانتی های مزاحم با قید فوریت به وسیله شهرداری این منطقه انجام شد.

کیش و مات سدمعبری ها و وانتی های مزاحم در منطقه14

خبرنگاران - رضا نیکنام : ساماندهی اصناف و برطرف سد معبر در محورهای منطقه14 با هدف برقراری انضباط شهری وحفظ حقوق شهروندی در اولویت فعالیت های شهری نواحی این منطقه قرار گرفته است.

شهردار ناحیه4 منطقه14 دراین باره گفت:با توجه به درخواست های متعدد شهروندان و مسائل ایجاد شده در رفت وآمد عابرین پیاده و وسایل نقلیه، با شناسایی صنوف دارای تخلف سدمعبر در محورهای ناحیه، نسبت به ساماندهی و جلوگیری از انسداد این معابر اقدام لازم صورت گرفت.

مهرنگ انصاری با اشاره به رسیدگی به شرایط اصناف و میوه فروشی های خیابان سعیدی گفت: طی بازدید بعمل آمده میوه فروشی دارای تخلف سدمعبر در این محور که برای عبور خودروها مزاحمت ایجاد نموده بودند، اقدام لازم برای اجرای مفاد رای کمیسیون بند 20 ماده 55 قانون شهرداری ها در مورد اصناف متخلف صورت گرفت.

وی در ادامه به جمع آوری سدمعبر وانتی ها و خودروهای سیار که برطرف آن ها همیشه یکی از مطالبات شهروندان و کسبه جهت امنیت و سهولت در تردد بوده اشاره نمود و اضافه کرد:هدف از این اقدام، برقراری انضباط شهری، حفظ حقوق شهروندی و مطالبه شهروندان و رضایت کسبه این محدوده است.

انصاری یادآوری کرد:برای مقابله با بی نظمی ها و آلودگی های بصری و صوتی در محورها و معابر این بخش از منطقه با گشت زنی مداوم تیم انضباط شهری، مطابق با قوانین، جمع آوری وانتی ها و خودروهای سد معبر سیار در این محدوده ها به صورت مستمر انجام می گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 1 مرداد 1402 بروزرسانی: 1 مرداد 1402 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 14101

به "کیش و مات سدمعبری ها و وانتی های مزاحم در منطقه14" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیش و مات سدمعبری ها و وانتی های مزاحم در منطقه14"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید