کوچکترین خانه سیار در کانادا ساخته شد

به گزارش کنفرانس هکا، ساخت اتاقهای کوچک و سیاری که بتوان از آنها در هر موقعیتی استفاده کرد، تکنولوژی است که اخیرا محققان به یاری آن میتوانند به شرکتهای تجاری یاری نمایند.

کوچکترین خانه سیار در کانادا ساخته شد

اگر علاقمند به سفر با بهترین شرایط تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگار علمی خبرنگاران ؛ شرکت کانادایی Güte اخیرا یک تریلر کوچکی را به صورت پیش ساخته فراوری نموده است که میتواند به عنوان یک اتاق کار کوچک، یک اتاق پذیرایی کوچک و همچنین به عنوان یک مدرسه سیار کوچک مورد استفاده قرار گیرد.

این اتاق متحرک 2.1 متر مساحت دارد و طول آن میتواند بنا به درخواست سفارش دهندگان تا اندازه 3.6 و 4.8 قابل تغیر باشد. همچنین جنس آن نیز از چوب یا فولاد سبک است که میتواند برای هوای سردسیر و همچنین هوای گرمسیری مناسب باشد.مبلمانی که داخل این اتاق سیار واقع شده است شامل یک میز تاشو، یک آشپزخانه کوچک، یک مبل تختخواب شو و همچنین یک قفسه کتاب و... است. همچنین دارای یک باتری و ژنراتور است که از طریق آن میتوان انرژی مورد احتیاج اتاق را تامین کرد.منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 16 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 10475

به "کوچکترین خانه سیار در کانادا ساخته شد" امتیاز دهید

1 کاربر به "کوچکترین خانه سیار در کانادا ساخته شد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوچکترین خانه سیار در کانادا ساخته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید