کریم انصاری فرد؛ قربانی جدید نژادپرستی در فوتبال انگلیس

به گزارش کنفرانس هکا، کریم انصاری فرد، مهاجم ایرانی تیم ناتینگهام فارست نیز از پدیده مذموم نژادپرستی در فوتبال انگلیس در امان نمانده است.

کریم انصاری فرد؛ قربانی جدید نژادپرستی در فوتبال انگلیس

به گزارش خبرنگاران، روزنامه گاردین در گزارشی به انتشار تجربه های عینی کاربران خود در مواجهه با پدیده نژادپرستی در فوتبال این کشور پرداخت.

این رسانه انگلیسی در بخشی از این گزارش خود به نقل از یک طرفدار مرد تیم ناتینگهام فارست نوشت: در بازی هفته سی وهفتم تیم ناتینگهام فارست برابر آستون ویلا شاهد استهزاء و طعنه یک طرفدار به کریم انصاری فرد، مهاجم ایرانی هنگام تعویض شدنش بودم. این مرد با صدای خیلی بلندی خطاب به کریم انصاری فرد گفت: تو (کریم انصاری فرد) تیره پوست هیچ کاری نمی توانی آن جلو بکنی و گل بزنی. او سپس به اطرافش نگاهی انداخت تا ببیند توجه آنها را نیز جلب نموده است یا خیر. خوشبختانه هیچکسی واکنش مثبتی نشان نداد، البته هیچکدام از ما این طرفدار نژادپرست را به چالش نکشیدیم. من با شنیدن این توهین احساس یخ زدگی در وجودم داشتم و به خاطر شوک وارده نمی توانستم پاسخی بدهم. این نخستین مواجهه نزدیک من با نژادپرستی در فوتبال انگلیس پس از سال ها بود. نتوانستم این طرفدار را با وجدانم به چالش بکشانم اما در نهایت تصمیم گرفتم این موضوع را به پلیس گزارش دهم. اکنون نیز به این نتیجه رسیدم در صورت مواجهه دوباره با پدیده نژادپرستی واکنش عملی نشان دهم.

ayrokh.ir: مجله گردشگری و مسافرتی

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 2835

به "کریم انصاری فرد؛ قربانی جدید نژادپرستی در فوتبال انگلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کریم انصاری فرد؛ قربانی جدید نژادپرستی در فوتبال انگلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید