کامپیوتر گیمینگ تازه MSI بدون گرافیک مجزا!

به گزارش کنفرانس هکا، به تازگی MSI یک کامپیوتر گیمینگ تازه معرفی نموده است که تازهترین عضو کامپیوتر های بازی فشرده Trident است. این رایانه تازه که MSI MAG Trident S 5M نام دارد برخلاف دیگر رایانه های شخصی این مجموعه هیچ گزینه ای برای GPU اختصاصی ندارد و فقط با گرافیک یکپارچه AMD تغذیه می گردد. MSI می گوید که این رایانه برای بازی های ابری و بازار بازی های موبایلی طراحی شده است.

کامپیوتر گیمینگ تازه MSI بدون گرافیک مجزا!

به گزارش خبرنگاران، کمبود سیلیکون سبب افزایش قابل توجه قیمت کارت های گرافیک شده است، همین موضوع سبب روی آوردن بعضی گیمر ها به خدمات ابری شده است. اکنون MSI با معرفی یک ماشین بازی ابری اختصاصی به وسیله رایانه های شخصی بازی Trident خود، یک گام فراتر برداشته است. این کامپیوتر 2.6 لیتری مشابه یک برج باریک است که از پردازنده هشت هسته ای AMD Ryzen 5700G با گرافیک یکپارچه Radeon، دو اسلات SSD M.2 و حدبیشتر 64 گیگابایت حافظه DDR4 3200MHz SO-DIMM تشکیل شده است.

در حالی که این پیکربندی امکان انجام بعضی بازی های مدرن سبک را فراهم می نماید، اما MSI به جای آن بر قابلیت های ابری و موبایلی این سیستم تاکید دارد. MSI در زمان معرفی MAG Trident S 5M اظهار داشت که این محصول یک تجربه بازی دوباره را تجسم می نماید. این محصول به همراه یک نسخه آزمایشی رایگان 30 روزه Xbox Game Pass Ultimate ارائه می گردد. این پیکربندی با بیشتر سرویس های بازی ابری، مانند GeForce Now و Shadow سازگار خواهد بود. این رایانه بعلاوه دارای یک شبیه ساز اندروید با پشتیبانی از کنترلر است.

طبق بعضی گزارش ها این رایانه شخصی قرار است به جای یک دسکتاپ سنتی جایگزین کنسول گردد و به گیمر ها یاری می نماید تا از بازی کردن در اتاق نشیمن لذت ببرند. سرویس های ابری و بازی های اندرویدی به وسیله نرم افزار Stadium MSI یکپارچه شده اند و تجربه ای مشابه پلی استیشن با تصویر بزرگ را ارائه می دهند. به علت کمبود پردازنده های گرافیکی در سال های اخیر شاهد افزایش بازی های ابری بوده ایم و برای اجرای بیشتر بازی ها با وضوح کامل و با نرخ فریم مناسب، احتیاج به اینترنت پرسرعت و با پهنای باند بالا به وسیله یک اتصال سیمی خواهیم داشت و حتی با این شرایط نیز تجربه بازی روان تضمین شده نخواهد بود.

منبع: techspot

منبع: فرارو
انتشار: 29 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 29 اردیبهشت 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 13507

به "کامپیوتر گیمینگ تازه MSI بدون گرافیک مجزا!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کامپیوتر گیمینگ تازه MSI بدون گرافیک مجزا!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید