چشم انداز توسعه روابط تجاری خراسان جنوبی تهیه گردد

به گزارش کنفرانس هکا، به گزارش خبرنگاران، فرهاد فلاحتی صبح شنبه در شورای برنامه ریزی و توسعه خراسان جنوبی بیان نمود: با توجه به فعالیت کارخانه فولاد، اجرای فاضلاب شهرستان قاین لازم است.

چشم انداز توسعه روابط تجاری خراسان جنوبی تهیه گردد

وی با بیان اینکه تصمیمات شورای برنامه ریزی بر اساس شرایط گذشته است، اضافه نمود: شرایط اقتصادی تغییر نموده اما هنوز رقم اعتبار پروژه ها عوض نشده است.

فلاحتی با بیان اینکه شورای توسعه استان نیازمند برنامه ریزی دقیق تری است، اضافه نمود: باید چشم اندازی برای توسعه روابط تجاری خراسان جنوبی داشته باشیم.

وی با اشاره به اجرای طرح ترسیب کربن در خراسان جنوبی بیان نمود: میزان کانون های بحرانی در شهرستان ها به یک میزان نیست و باید در توزیع اعتبارات، این شرایط مد نظر قرار گیرد.

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به شاخص های توزیع اعتبارت بیان نمود: یکی از ضعف های شورای برنامه ریزی این است که تنها بر اساس مدل، اعتبارات را توزیع می نماید.

وی با تاکید بر اینکه باید شیوه های آیین نامه اجرایی دولت در زمینه شورای توسعه عملیاتی گردد، گفت: آیا شورا پیشنهادی به نمایندگان خواهد داد تا قبل از ورود لایحه بودجه به مجلس، این پیشنهاد را آنالیز کنیم؟

فلاحتی با اشاره به اهمیت جذب سرمایه گذار در استان بیان نمود: یکی از موانع موجود این است که سرمایه گذار با شهرداری و امور اراضی دچار مشکل می شوند.

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی بیان نمود: باید مدیریتی انجام گردد تا شهرداری در استعلامات خود زمان زیادی را هدر ندهد.

parmisfun.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای پارمیس

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 611

به "چشم انداز توسعه روابط تجاری خراسان جنوبی تهیه گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چشم انداز توسعه روابط تجاری خراسان جنوبی تهیه گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید