پیشنهاد اعتبار 3 هزار میلیاردی برای راه های اصلی و روستایی خراسان شمالی

به گزارش کنفرانس هکا، خبرنگاران/خراسان شمالی پیشنهاد اعتبار 3 هزار میلیارد تومانی برای تکمیل و بهسازی راه های روستایی، اصلی و فرعی خراسان شمالی صادر شد.

پیشنهاد اعتبار 3 هزار میلیاردی برای راه های اصلی و روستایی خراسان شمالی

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: طی دستور وزیر راه و شهرسازی به معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی، پیشنهاد 3 هزار میلیارد تومان برای راههای روستایی، اصلی و فرعی خراسان شمالی در سفر آینده هیأت دولت به خراسان شمالی صادر شد.

قاسم قاسمی گفت: با توجه به سفر اخیر قاسمی، وزیر راه و شهرسازی به خراسان رضوی، جلسه ای به منظور آنالیز فعالیت های مجموعه راه و شهرسازی در استان خراسان شمالی در جوار حریم ملکوتی آقا علی بن موسی الرضا(ع) با حضور مقام عالی وزارت راه و شهرسازی و معاونین و بنده تشکیل و پیشنهاد 3 هزار میلیارد تومان برای راه های روستایی، اصلی و فرعی خراسان شمالی به وسیله مقام عالی وزارت به استان صادر شد.

قاسمی اضافه کرد: در ابتدای جلسه گزارش کاملی از اقدامات مجموعه راه و شهرسازی استان در مورد طرح جهش فراوری مسکن استان، راه های روستایی، راه های اصلی و بعلاوه راه آهن به مقام عالی وزارت ارائه شد و وزیر نیز دستوراتی را به معاونین خود در راستای این جلسه صادر کرد.

وی بعلاوه در این جلسه به محور بجنورد به جنگل گلستان اشاره نمود و گفت: محور بجنورد به جنگل گلستان یکی از حیاتی ترین و اولویت دار ترین محور استان به شمار می آید و می طلبد با توجه به اینکه از کل محور فقط 43 کیلومتر آن به جای مانده، به زودی شاهد افتتاح کل محور باشیم.

به گفته وی، وزیر راه و شهرسازی نیز دستور مکتوب برای تکمیل محور بجنورد به جنگل گلستان در حوزه شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، صادر کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 خرداد 1401 بروزرسانی: 2 خرداد 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 13800

به "پیشنهاد اعتبار 3 هزار میلیاردی برای راه های اصلی و روستایی خراسان شمالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد اعتبار 3 هزار میلیاردی برای راه های اصلی و روستایی خراسان شمالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید