پیروزی پیکان در گام اول، از غیبت اکبری در میکسدزون تا بهت تندروان از شکست

به گزارش کنفرانس هکا، تیم والیبال پیکان ملاقات رفت پلی آف لیگ برتر والیبال مردان را با پیروزی پشت سر گذاشت.

پیروزی پیکان در گام اول، از غیبت اکبری در میکسدزون تا بهت تندروان از شکست

به گزارش خبرنگاران، مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال مردان سه شنبه، سوم اسفند به صورت متمرکز شروع شد و در اولین ملاقات تیم های پیکان تهران و شهرداری ارومیه به مصاف هم رفتند.

شاگردان پیمان اکبری در پیکان در سه ست پیاپی و با نتایج 25 بر 19، 25 بر 18 و 25 بر 19 مقابل رقیب خود به رجحان رسیدند.

در این ملاقات حمزه زرینی از پیکان با کسب 14 امتیاز، عنوان امتیازآورترین بازیکن را به دست آورد. در تیم شهرداری ارومیه نیز رحمان داودی با 13 امتیاز، امتیازآورترین بازیکن بود.

ملاقات برگشت مرحله پلی آف این دو تیم پنج شنبه، 5 اسفند از ساعت 18 و 30 دقیقه برگزار خواهد شد.

مربی تیم پیکان: در دفاع روی تور فوق العاده بودیم

در حالی که پیمان اکبری سرمربی تیم پیکان حاضر به گفت وگو با خبرنگاران نشد، رضا مومنی مقدم، مربی این تیم در میکسدزون حاضر شد و در ارزیابی عملکرد پیکانی ها در این مسابقه گفت: بازی بسیار زیبایی بود. به بازیکنان خودمان و تیم شهرداری ارومیه تبریک می گویم. تمام نکاتی که به بازیکنان گوش زده نموده بودیم، اجرا کردند. به ویژه در بحث دفاع روی تور عملکرد فوق العاده خوبی داشتیم.

مربی تیم والیبال پیکان با اشاره به ملاقات برگشت دو تیم اضافه کرد: هنوز یک بازی دیگر در مرحله یک چهارم نهایی داریم و امیدوارم در بازی دوم نیز تمام برنامه های مدنظر کادرفنی با همین قدرت و صلابت ازسوی بازیکنان به اجرا گذاشته گردد. شهرداری ارومیه تیم بسیار باکیفیتی است که از بازیکنان و کادرفنی خوبی برخوردار است. ان شاءالله در بازی دوم نیز مقابل این تیم، به همین خوبی عمل کنیم.

سرمربی تیم شهرداری ارومیه: تصور چنین شکستی را نداشتیم

محمدرضا تندروان، سرمربی تیم شهرداری ارومیه با اشاره به برنامه های تیمش پیش از رویارویی با پیکان، گفت: اصلا تصور چنین شکستی را نداشتیم. طی چند روز گذشته برای این بازی کاملا برنامه ریزی و تمرین نموده بودیم اما در جریان بازی تیم حریف بسیار منسجم تر روی نقشه های شان جلو رفتند.

سرمربی شهرداری ارومیه در تشریح دلایل شکست این تیم، اضافه کرد: تمرکز تیم به هم خورد و شاید اگر صبوری می کردیم، می توانستیم عقب نشینی حریف را ببینیم اما این کار را نکردیم. در طول مسابقه از نظر ذهنی بازی را تمام شده دیدیم حتی در ست دوم و سوم.

او درخصوص بازی دوم دو تیم اضافه کرد: طی دو روز آینده باید طوری برنامه ریزی کنیم که تیم منسجم تر و جنگنده تر در زمین حاضر گردد. مباحث فنی شاید مرحله دوم ماجراست. در وهله اول باید جنگندگی را دوباره به تیم برگردانید تا بازیکنان به خاطر بیاورند که درتمرینات چقدر عالی عمل نموده بودند. قطعا بازی دوم، بازی متفاوتی خواهد شد. امیدوارم جبران کنیم و تقابل را به بازی سوم بکشانیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 25 اردیبهشت 1401 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 13090

به "پیروزی پیکان در گام اول، از غیبت اکبری در میکسدزون تا بهت تندروان از شکست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی پیکان در گام اول، از غیبت اکبری در میکسدزون تا بهت تندروان از شکست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید