پیروزی آتزوری در سالن روباز شهر رم و برد قاطع شاگردان ولاسکو

به گزارش کنفرانس هکا، خبرنگاران: تیم های ملی والیبال ایتالیا و لهستان در سالن روباز فورو ایتالیکو شهر رم با حضور 11 هزار تماشاگر به مصاف هم رفتند که در نهایت شاگردان مائورو بروتو توانستند میهمان خود را 3 بر یک شکست دهند.

پیروزی آتزوری در سالن روباز شهر رم و برد قاطع شاگردان ولاسکو

به گزارش خبرنگاران، در سرانجام هفته سوم لیگ جهانی والیبال، تیم های ایتالیا، صربستان، فنلاند، بلژیک، فرانسه، آرژانتین و پرتغال حریفان خود را شکست دادند.

در گروه A تیم های ملی والیبال ایتالیا و لهستان در سالن زیبا و روباز فورو ایتالیکو شهر رم با حضور 11 هزار تماشاگر به مصاف هم رفتند که در نهایت شاگردان مائورو بروتو توانستند میهمان خود را 3 بر یک از پیش رو بردارند و با 18 امتیاز صدرنشین گروه باقی بمانند.

در گروه B صربستان با نتیجه 3 بر 2 میزبان خود بلغارستان را از پیش رو برداشت. در گروه C، فنلاند 3 بر 2 استرالیا را شکست داد و بلژیک 3 بر یک از سد کانادا گذشت. در گروه D، تیم ملی فرانسه باز هم پیروز به شکست آلمان با نتیجه 3 بر یک شد و شاگردان آرژانتینی خولیو ولاسکو با قدرت و در یک بازی یک طرفه میهمان خود تیم ملی ژاپن را شکست دادند. در گروه E هم تیم ملی پرتغال پیروز به شکست هلند در ست پنجم شد.

تیم ملی ایران روزهای 23 و 25 خرداد ماه در هفته چهارم لیگ جهانی والیبال میزبان برزیل است.

ayrokh.ir: مجله گردشگری و مسافرتی

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: تسنیم
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 6629

به "پیروزی آتزوری در سالن روباز شهر رم و برد قاطع شاگردان ولاسکو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی آتزوری در سالن روباز شهر رم و برد قاطع شاگردان ولاسکو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید