دومین پیروزی شاگردان جیانی در هفته پایانی برابر کره جنوبی

به گزارش کنفرانس هکا، به گزارش خبرنگاران، در دومین روز از رقابت های هفته پایانی رقابت های لیگ ملت های والیبال امروز(شنبه) دو تیم کره جنوبی و آلمان در سالن مجموعه ورزشی آزادی مقابل یکدیگر صف آرایی کردند.

دومین پیروزی شاگردان جیانی در هفته پایانی برابر کره جنوبی

دو تیم در ست نخست رقابت نزدیکی داشتند و در نهایت آلمان پیروز شد 25 بر 23 کره جنوبی را مغلوب کند. در ست دوم آلمان بازی کم اشتباه تری نسبت به کره به نمایش گذاشت و پیروز شد با نتیجه 25 بر 18 پیروز این ست گردد. شاگردان جیانی در ست سوم نیز فزونی خود را حفظ کردند و این ست را با نتیجه 25 بر 19 پیروز شدند تا برنده رقابت با کره شوند. این سیزدهمین شکست کره از چهارده بازی گذشته بود که با 5 امتیاز در قعر جدول رده بندی قرار گرفته است. فردا شاگردان کیم در آخرین مسابقه خود به مصاف بلغارستان خواهند رفت.

پیش از این دیدار در سایر گروه ها دو رقابت برگزار شده بود و تیم ملی آرژانتین با راهنمایی ولاسکو پیروز شد 3 بر 1 استرالیا را شکست دهد و از چهارده بازی خود در این رقابت ها، پیروز به کسب سومین پیروزی گردد. تیم ملی صربستان نیز با نتیجه مشابه 3 بر یک ژاپن را شکست داد تا هشتمین باخت سامورایی ها رقم بخورد.

همزمان با این رقابت نیز تیم های برزیل و لهستان به زمین رفتند و برزیل با نتیجه 3 بر یک لهستان را شکست داد تا دهمین پیروزی برزیل و پنجمین شکست لهستان رقم بخورد. دیدار دو تیم کانادا و چین نیز در حال برگزاری است که کانادا پیروز به کسب پیروزی در دو ست ابتدایی شده است.

به گزارش خبرنگاران، ایران در هفته پایانی رقابت های لیگ ملت های والیبال میزبان تیم های کره جنوبی، آلمان و بلغارستان است که ملی پوشان ایران روز گذشته پیروز به شکست تیم کره شدند و امروز نیز از ساعت 18:30 به مصاف تیم بلغارستان می روند.

نتایج کامل دیدارهای برگزار شده امروز:

* ژاپن یک - صربستان 3

* آلمان - کره جنوبی

* آمریکا - روسیه

* استرالیا یک - آرژانتین 3

* ایران - بلغارستان

* چین - کانادا

* برزیل 3 - لهستان یک

* ایتالیا - فرانسه

آموزشگاه ما: آموزش باید برای همه در دسترس باشد

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 6838

به "دومین پیروزی شاگردان جیانی در هفته پایانی برابر کره جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دومین پیروزی شاگردان جیانی در هفته پایانی برابر کره جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید