پاسخ فرگوسن به سخت ترین سئوال انسان معاصر!

به گزارش کنفرانس هکا، سرمربی افسانه ای منچستریونایتد نیز در مورد اینکه مسی بهتر است یا رونالدو، اظهارنظر کرده است.

پاسخ فرگوسن به سخت ترین سئوال انسان معاصر!

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، سالهاست که میان طرفداران فوتبال جنگی است برای انتخاب بهترین بازیکن جهان. جدال میان طرفداران مسی و رونالدو که هر کدام، بازیکن محبوب خود را بهتر از دیگری دانسته و معتقدند که بازیکن برگزیده آنها، یک قدرت فرازمینی دارد.

در مورد اینکه به راستی مسی بازیکن بهتری است یا رونالدو، شاید نتوان به درستی و با قطعیت به پاسخ روشنی رسید ولی بد نیست بدانید که الکس فرگوسن افسانه ای نیز به این جنگ هواداری ورود کرده و پیرامون اینکه بالاخره مسی بهترین بازکین جهان است یا رونالدو، نظراتش را اعلام کرده است.

الکس فرگوسن که به مدت 6 سال در اولدترافورد مربی رونالدو بود و باعث شکل گیری و رشد این بازیکن شد، در مصاحبه با مجله میرور گفت: مردم می گویند که بهترین بازیکن جهان کیست؟ و بسیاری از افراد به درستی مسی را انتخاب می کنند و شما نمی توانید با این عقیده مخالفت کنید.

فرگوسن ادامه داد: اما من عقیده دارم که رونالدو می توانست برای تیم های میلوال، کویینز پارک رنجرز، دونکستر راورز یا هر تیم دیگری بازی کند و پیروز به انجام هت تریک شود. اما من مطمئن نیستم که مسی بتواند این کار را انجام دهد.

او ادامه داد: رونالدو دو پا دارد و خیلی سریع است. در هوا عالی است. او شجاع است. البته مسی هم شجاع است! من فکر میکنم مسی بازیکنی برای بارسلوناست. (مسی بازیکنی وقف بارسلوناست)

منظور فرگوسن از این صحبت ها، تک باشگاهی بودن مسی است. رونالدو حضور در سه لیگ انگلیس، اسپانیا و ایتالیا را تجربه کرده است در حالیکه مسی در تمام دوران حرفه ای خود بازیکن بارسلونا بوده است هر چند که در تابستان گذشته سعی در جدایی از جمع کاتالانها داشت.

فرگوسن بار دیگر در مورد اینکه از بین این دو نفر را چه کسی را می خواهد انتخاب کند گفت: وقتی توپ به پای لیونل مسی باشد، انگار دمپایی پوشیده است. اما تفاوتی بین مسی و رونالدو وجود دارد و من به شما می گویم که آن چیست. من فکر می کنم مسی بازیکن بارسلونا است اما رونالدو می تواند در تیم استوکپورت کانتی بازی کند و پیروز به انجام هت تریک شود.

بیست آمار: آشنایی با علم آمار و ریاضیات

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 12201

به "پاسخ فرگوسن به سخت ترین سئوال انسان معاصر!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخ فرگوسن به سخت ترین سئوال انسان معاصر!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید