ووشو ایران مورد اعتماد فدراسیون جهانی است

به گزارش کنفرانس هکا، مهدی علی نژاد با بیان مطلب فوق به خبرنگاران گفت: یکی از مواردی که سال 2015 در تجدید نظر اساسنامه فدراسیون جهانی مورد تاکید اعضای هیات رئیسه قرار داشت و پس از آن نیز به تصویب رسید، تشکیل کمیته انضباطی با حضور یکی از اعضای هیات رئیسه بود که با انتخاب بنده به عنوان رئیس این کمیته و سانی تانگ رئیس فدراسیون کانادا و عضو دیگر هیات رئیسه و پیتر وار نایب رئیس کمیته فنی جهانی از انگلستان این کمیته شکل اجرایی گرفت.

ووشو ایران مورد اعتماد فدراسیون جهانی است

وی اضافه کرد: از این پس در مورد تخلفات اجرا شده در ووشو دنیا این کمیته به عنوان عالی ترین رکن انضباطی، توسط این کمیته اتخاذ می گردد که حکم آن قطعی و قابل اجراست و استیناف ندارد. هر کس هم به حکم معترض بود باید به دادگاه CAS شکایت کند.

علی نژاد ادامه داد: رئیس فدراسیون دنیای چند روز قبل با بنده تصمیم گرفت و در مورد تشکیل این کمیته صحبت هایی صورت گرفت و در نهایت حکم مسئولیت آن برای بنده صادر شد که این موضوع نشانده سطح بالای دیپلماسی ایران در سطح دنیا و رابطه خوب ما از یک سو و اعتماد مسئولان فدراسیون دنیای به ووشو ایران از سوی دیگر است.

رئیس فدراسیون ووشو با اشاره به برگزاری ششمین دوره جام پارس گفت: این رقابتها با حضور تیم هایی از 15 کشور طی روزهای 25 تا 27 فروردین ماه در سمنان برگزار خواهد شد که تیم اعزامی به بازیهای کشورهای اسلامی و نماینده ای سمنان نیز در این مسابقات حضور خواهند داشت.

وی در مورد اعزام تیم ملی به بازیهای کشورهای اسلامی گفت: در این دوره به دلیل آنکه میزبان در ببخش ساندای مردان قدرتمند است، تالو مردان و زنان در این دوره برگزار نمی گردد. به همین دلیل تیم ایران با تعداد نصف دوره قبل و فقط در بخش ساندای مردان در این رقابتها حضور پیدا می نماید.

علی نژاد در مورد مسابقات قهرمانی رده های سنی آسیا گفت: 22 خردادماه اردوی آماده سازی را شروع می کنیم. مسابقات در کره جنوبی است و برنامه های ما برای حضوری پیروز در این مسابقات و حداقل تثبیت صندلی نایب قهرمانی دوره قبل می باشد.

رئیس فدراسیون ووشو در خاتمه اضافه کرد: برنامه های تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی دنیا 10 تیرماه شروع می گردد و باید کوشش کنیم در کازان روسیه تصویر قدرتمندی از ووشو ایران به نمایش بگذاریم، ضمن اینکه مسابقات کونگ فو قهرمانی دنیا را نیز آبان ماه به میزبانی چین پیش رو خواهیم داشت و برای حضوری پیروز در این رقابتها برنامه داریم.

طرفداران رونالدو: مجله فوتبال و طرفداران بازکن محبوب رونالدو

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 6540

به "ووشو ایران مورد اعتماد فدراسیون جهانی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ووشو ایران مورد اعتماد فدراسیون جهانی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید