ونتورا: جام جهانی را از دست بدهیم فاجعه می گردد

به گزارش کنفرانس هکا، سرمربی تیم ملی ایتالیا معتقد است ناکامی شاگردانش برای کسب جواز حضور در جام جهانی 2018 چیزی شبیه یک فاجعه خواهد بود.

ونتورا: جام جهانی را از دست بدهیم فاجعه می گردد

به گزارش خبرنگاران، در آستانه ملاقات تیم ملی ایتالیا برابر مقدونیه و آلبانی در دو دور پایانی بازی های مرحله انتخابی جام جهانی 2018 روسیه در منطقه اروپا، جامپیرو ونتورا در یک نشست خبری شرکت کرد و در پاسخ به سؤالی درباره احتمال ناکامی ایتالیا برای کسب سهمیه حضور در جام جهانی در مرحله پلی آف، گفت: من این اتفاق را یک فاجعه خواهم دانست. من الان به پلی آف فکر نمی کنم بلکه به دو بازی بعدی مان فکر می کنم. بر اساس عملکردی که در این بازی خواهیم داشت و ارزیابی عملکرد بازیکنان درباره مراحل بعدی تصمیم گیری خواهیم کرد. ما هنوز هم ایتالیا هستیم اما در بسیاری از حوزه ها باید پیشرفت کنیم. وقتی با تیم های بزرگ روبه رو می شویم باید بسیار آماده باشیم.

ونتورا در پاسخ به این سؤال که چرا از ماریو بالوتلی، مهاجم نیس دعوت به عمل نیاورده است هم گفت: من تا به امروز چندین بار درباره بالوتلی صحبت نموده ایم. اگر بازیکنی آماده بازی در جام جهانی باشد به او فکر خواهیم کرد. ما هیچ بازیکنی را به صورت مطلق از تیم خط نزده ایم. وقتی صعودمان قطعی گردد آن وقت می توانیم ارزیابی های جدید انجام دهیم اما در شرایط فعلی چنین کاری ممکن نیست.

تیم ملی ایتالیا جمع شب میزبان مقدونیه است و سه روز پس از آن میهمان آلبانی خواهد بود.

مجله آزات وب: مجله آموزشی توسعه اسکریپت های تحت وب

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: تسنیم
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: hecaconf.ir شناسه مطلب: 8545

به "ونتورا: جام جهانی را از دست بدهیم فاجعه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ونتورا: جام جهانی را از دست بدهیم فاجعه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید